amandavardetblogg.se måste bort!

Nej, ni ska inte surfa in på den bloggen, ni ska bara tro på mitt ord. Människan som styr och ställer på den bloggen, som uppenbarligen heter Amanda, måste bort från internet. Jag hatar henne obeskrivligt mycket. Hon är som en sjukdom som kombinerar cancer, spetälska, skörbjugg, AIDS och spanska sjukan. Jag hatar henne så mycket att jag helt seriöst börjat fundera på att dedikera hela mitt liv till att störta hennes jävla blogg till marken. Den ska malas ner till ruiner och sedan ska jag pissa på de hårddiskar som fortfarande har kvar några bytes av hennes äckliga skräpblogg.

Varför hatar man någon så mycket att man faktiskt skulle kunna tänka sig att lägga sisådär 20k på en lönnmördare kanske ni undrar?

Jo det är nämligen så att den unga damen, som jag numera kommer kalla Satans Avkomma, till och från videobloggar. Det kanske inte låter så farligt, men när hon står som  ETT JÄVLA FÅN och småviskar om totalt värdelösa saker, samtidigt som var tredje ord är ett "mmhhm"  i falsett, så tröttnar man. Kan inte någon med lite goda hackerkunskaper bara sänka hennes jävla cancersvulstblogg till havets botten så vi slipper skiten. Det enda den ger upphov till, mer än att den lilla råttan säkert tjänar pengar på den, är fysisk och psykisk ohälsa. Man får lust att skada både sig själv och sin omgivning när man ser den lågintelligenta varelsen stå och göra ljud som förstärker misstankarna om att hon inte ens är en människa, utan ett encelligt toffeldjur.

Må hon brinna i helvetet och hennes blogg raderas ut ur historieböckerna. Tänk bara om vi om 2000 år kommer hitta någonting från år 2009 som ska avslöja hur människorna var på den tiden, och så hittar man hennes blogg. Om det var mycket hysteriskt snack när det kom fram TEORIER om att vi utvecklats från apor, förstå då vilket jävla kaos som kommer skapas om folk inser att vi utvecklats från en jävla fjortisidiot? Folk kommer ju för i helvete inte stå ut att leva med sig själva. Jag lovar att  religiös masshysteri, gruppsjälvmord och Epic Movie skulle föredras framför vetskapen om hur vissa människor var år 2009.

Nej, snälla Amanda om du läser det här, eller om någon som kan stänga ner en blogg läser det här för den delen också, snälla gör mänskligheten en tjänst och stäng bloggen fort som fan. Världen skulle vara en sååååå mycket bättre plats utan den. Usch...

Ett litet smakprov ur helvetet. Jag hade hellre levt i en SAW-film än att träffa henne. True Story:
http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94&feature=channel


Kommentarer
Postat av: victoria larsson

vi som hatar henne gör henne tyvärr känd, så ja.. alla vi måste bara sluta kolla på henens äckliga blogg!

2009-08-09 @ 15:37:39
Postat av: hanna

word!!! hon är ju helt störd!

2009-08-11 @ 00:23:31
Postat av: CG

Hahaha virre hur fan har du hittat denna skitblogg (amandas), måste bara säga att hennes extremt osköna röst + hennes extremt osköna tix är så jävla irriterande så det finns inte....... Håller med, den måste bort!! omedelbart!!

2009-08-13 @ 23:39:10
Postat av: emmy

Undrar hur jag egentligen orkade läsa hela detta inlägg. Man vet ju redan allt det där av egna upplevelser (sett hennes videos). Hennes sätt är väldigt patetiskt, och den kända hamsterrollen som hon av någon anledning dragit på sig är....ja..speciel...

Av någon konstig anledning så kan hon sjunga sjukt fint! Hamsterröst och otrolig sångröst...jag får inte ihop det!

2009-10-07 @ 20:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0