Desirée Nilsson har gjort det igen...

Återigen har den oändligt hjärnskadade Desirée gjort bort sig. Man kunde ju tro att den stackars ungen hade gjort bort sig maximalt redan, men hon har lyckats med någonting fantastiskt. I och med sitt senaste videoinlägg har hon hoppat från botten av intelligensskalan till en helt ny skala, där hon mig veterligen enbart görs sällskap av... Ingen. 

Desirée är nu officiellt den minst intelligenta personen på hela planeten Jorden. Jag kan visserligen inte utesluta livsformer på andra planeter, men jag sticker ut hakan och påstår att hon nog faktiskt är dummast i hela universum.

I den senaste videobloggen har vi åtminstone turen att slippa se Desirée själv i bild, men vi får se hennes komisar som snabbt bevisar sin dumhet innan de ens öppnat munnen genom att umgås med Desirée offentligt. När de väl öppnar munnen och deras tjutande fjortisröster, blandat med rösten av den största häxan av dem alla, hörs så inser man snabbt att man hellre bor i ett rum där man konstant hör flyglarmet tjuta. Jag föredrar nog till och med att i resten av mitt liv höra flyglarmet i en megafon som riktats in i ytterligare en megafon, som sedan riktats in i en till, och en till, och ja... Ni fattar... Till och med ljudet av rundgång upplevs som änglasång i jämförelse

Det blir dock värre än såhär. Mycket värre... Snart påbörjar man nämligen den supertöntiga och ultimat fjortis- och-mytomananpassade leken "Jag har aldrig". Eftersom det inte kan finnas ett gränslöst förråd med killar i 15-års åldern som är blinda, groteskt puckade, eller både och så sitter de små flickorna och ljuger ungefär så mycket som man möjligtvis kan.

Värst blir det dock när Desirée höjer rösten så högt att ingen på hela McDonalds i Slussen, där filmen utspelade sig, kan ha undgått skador för resten av livet. Hon börjar skrika på någon som hon uppenbarligen tycker ser jävligt gay ut. Bögen kommer snart närmare och som om hans liv inte var illa nog när han tvingades titta på den superfula flickan med historiens sämsta sminkning, så tvingas han nu lyssna på hur hon skryter om sin genomruttna blogg. Skrytet verkar aldrig ta slut och nu börjar knåpandet på denna text bli så fruktansvärt mentalt påfrestande att jag nog slutar. Det är nog bäst att ni tittar själva istället, även om jag avråder er å det grövsta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0