Hur dålig är egentligen Epic Movie?



Vi har alla nog någon gång ställt oss frågan, hur dålig är egentligen Epic Movie?

Svaret är inte så lätt att uttrycka, men jag ska försöka att använda hela mitt synonymförråd för att beskriva hur horribelt värdelös Epic Movie faktiskt är. Epic Movie är en sån där film som får dåliga filmer att verka helt fantastiskt bra. Den är  överdålig, ultraoduglig, superusel, toksvag, übersämst, rejält osund, fullständigt överdrivet risig och helt olämplig för alla åldersgrupper. Epic Movie är så dålig att det är värre än den värsta tänkbara tortyren att tvinga sig igenom hela filmen. Jag hade till och med hellre stuckit in min penis i en elektrisk pennvässare än att se klart hela filmen.

Redan efter fem minuter känner man sig lite lätt kallsvettig, vilket snart följs av illamående, som i sin tur följs av en rastlöshet som till och med får en polioskadad att röra på sig. Snart är man både fysisk och psykiskt i värre tillstånd än vad som egentligen är rekommenderat för att undvika koma. Och just koma hade nog varit ett välkommet tillskott ungefär 30 minuter in i filmen när man redan läst sönder den otroligt kassa humorn och kan säga mer eller mindre exakt vad som ska hända härnäst.

Jag är osäker på om filmen håller samma dåliga nivå rakt igenom, eftersom jag efter tre tappra försök endast lyckats plåga mig igenom ca 40 minuter av intensivt lidande, men något annat skulle överraska mig. På den mycket välkända och trevliga filmsiten imdb.com har man generöst nog gett filmen 2.2/10 i betyg. Det måste ha känts som rena julafton för alla som medverkat i filmen att se sådana lysande recensioner. För faktum är att Epic Movie måste vara världens sämsta film. Till och med en film som är helt kolsvart i fyra timmar och det enda ljud som hörs är folk som kräks skulle vara långt bättre.

Allt över 0 i betyg till Epic Movie är så generöst att det endast kan jämföras med om en handikappad, skottskadad, överkörd och mycket mycket sjuk gamling skulle ge bort sin sittplats på tunnelbanan till en ärkefrisk atlet.

Fy fan för Epic Movie. Fy FAAAAN!


Kommentarer
Postat av: jonte

Viktor, din penis får inte plats i en elektrisk pennvässare

2009-08-27 @ 15:27:23
Postat av: A

Snygg blogg! Läs gärna min<3

2009-08-27 @ 17:03:41
URL: http://brunettandy.blogg.se/
Postat av: Viktor Den Store

Jonte, jag vet... Men en väldigt stor pennvässare kanske...



2009-08-27 @ 17:23:53
URL: http://ettpaeron.blogg.se/
Postat av: cecilia

hahaha, kunde inte ha sagt det bättre själv

2009-08-27 @ 19:05:31
URL: http://whohasgotthecrack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0