Aerosmith har dött

chocktillstånd är ju ett ord man inte ofta använder, men jag drämmer till med det nu. Det verkar nämligen som att den osämja som funnits mellan Steven Tyler och övriga bandmedlemmar i Aerosmith nu gör att Tyler väljer att hoppa av. I teorin innebär det väl egentligen inte att Aerosmith har dött, men ett Aerosmith utan Steven Tyler är ju som en fotbollsmatch utan boll. Det funkar helt enkelt inte, så just därför känns det som att ett av tidernas största rockband just dog.

Aftonbladet rapporterar: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article6096080.ab

Man får ju bara hoppas att de andra mupparna i bandet inser att det inte går att ha ett Aerosmith utan Steven Tyler. Han måste komma tillbaka, för jag är säker på att gamlingarna fortfarande kan rocka loss på ett sätt som får alla RnB-muppar att skämmas över sin omusikalitet. Jag hoppas verkligen att jag återigen kan få se en av tidernas främsta rocksångare agera frontman för ett av tidernas bästa och största rockband. Kom igen nu Aerosmith, Come Together!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0