Fruktansvärda ryggsmärtor

Idag när jag vaknade upp hade jag absolut inte ett dugg ont i ryggen. Det kändes som att det, min sedan en vecka svullna fot till trots, skulle bli en riktigt bra dag. Det blev det inte för fem öre. En timme in i min morgonuppvärmning blev det till slut dags att sträcka lite på ryggen. Det skullle jag fan inte ha gjort, för det högg till så in i helvete. Alltså nu talar vi riktigt manlig smärta. Varje liten rörelse är en pest, varje förflyttning av armarna innebär en sinnessjuk smärta och varje andetag medför en sådan pina att jag funderar över hurvida det faktiskt är värt att fortsätta andas eller inte. Det känns som om Chuck Norris har gått lös med någon roundhouse-spark i ryggen på mig. Det är vidrigt, fullständigt vidrigt.

För att få er att förstå hur fruktansvärt ont det gör har jag sammanställt en lista med saker som jag i min vildaste fantasi kan uppnå, åtminstone nästan, samma nivå av extrem smärta:

* Bli överkörd av ett tåg som har meterlånga taggar på hjulen

* Fästa en finlandsfärja runt pungkulorna för att sedan slänga färjan över ett stup med en fallhöjd på flera kilometer.

* Lyssna på Skånska i över tio minuter

* Se Daniel Andersson försöka spela fotboll

* Försöka ta ner en kanonkula på bröstet

* Livnära sig endast på spikklubbor i resten av sitt liv

* Vaxa insidan av näsborrarna

* Bada i syra

* Ligga underst i ett samlag med Anna Book

* Stå i solens mitt

* Låta världens mest tondöva människa skrika i ditt öra för resten av ditt liv



De flesta av dessa når ju inte upp i en nivå som ens kan jämföras med den smärta jag känner, men nu kanske ni i alla fall får ett hum om hur oerhört ont det gör i min rygg. Aj säger jag. Hemskt mycket aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0