Frågor och Svar 2

En fortsättning på det mycket meningslösa inlägget "Frågor och Svar"

Tyckte inte du också att kastanjer var det absolut coolaste som fanns när du var yngre?
Jo, det tycker jag fortfarande faktiskt. Men då talar vi om de gröna kastanjerna med sina taggiga skal, inte det löjliga innandömet.


Kolla, det ser ju ut som värsta rymdhjälmen. Gränslöst coolt!

Min kompis sa att du sålde din själ till djävulen i utbyte mot fyra liter mjölk. Varför?
Ja du... Jag kan bara säga att jag hade skäl till det (den ordvitsen funkade mycket bättre i mitt huvud)

Stämmer det att ditt födelsenamn är Djungelbobbo?
Var har du fått dessa uppgifter ifrån? De är helt felaktiga. Jag heter "Bobbo of the Jungle"

Min kompis säger att Graham Bell uppfann telefonen, är det så?
Ledsen att säga det, men din kompis verkar helt blåst. Det var Jan Telefon som uppfann telefonen.


Jan Telefon made this!

Det sägs att din penis kan bli hård som flinta, är det sant?
Det stämmer. Slår man den mot ett eldstål kan man även tända en eld.

Jag har aldrig snusat, men undrar ändå om uttrycket snustorr eftersom snuset ser fuktigt ut.
Okej såhär är det. Rubriken för detta inlägg är "Frågor och Svar 2", det innebär att jag svarar på frågor. Du har inte skrivit något frågetecken och således är det ett påstående. Du får därför vänta på svar tills jag gör inlägget "Påståenden och Svar". Nybörjare...

Finns det någon likhet mellan mulen på ett djur och mulet väder?
Ja, de fyra första bokstäverna är EXAKT likadana!

Min pappa råkade skjuta tandfen, hon ligger nu död på sovrumsgolvet. Vad ska jag göra?
Ryck ut alla hennes tänder, begrav liket, lägg tänderna i ett glas vatten eller under kudden och hova in kosingen när hennes kollega kommer förbi. Briljant affärsidé!

Det var allt för den här frågestunden. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Patrik

haha grymt kul frågor XD

2010-08-10 @ 03:42:58
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0