Världens sämsta "superkraft"

När vi ändå redan är inne på ämnet bajs så kan jag lika gärna skriva om ett till avföringsrelaterat ämne. Det är nämligen så att jag har en vän som har världens sämsta superkraft. Eller ja, egentligen är det nog ingen superkraft, och det finns dessutom ingen förutom han själv som tror att han har den.

Det är nämligen så att min vän påstår att han kan absorbera fislukt och sedan, några timmar senare, släppa ut ett eget doftmoln som luktar som det han tidigare luktat på själv. Detta innebär att om någon fiser i det rummet han sitter i så kommer hans egna fisar lukta likadant några timmar senare.

Han har inga som helst bevis för sin teori, och varför det skulle vara som han säger kan han inte förklara, men han blir oerhört arg om man inte tror på honom. Han är helt bombsäker på att han automatiskt suger upp den lukt som föregående fisare presenterat, för att sedan kunna fisa ut fisar som luktar likadant. Om detta nu skulle vara sant, vilket jag givetvis inte tror, då måste det ju verkligen vara världens absolut sämsta superkraft.

Dessutom anser jag att han ifall detta var sant skulle behöva välja sina vänner med stor omsorg. Han kan ju knappast vilja spendera tid i samma rum som människor vars fisar luktar härsket kött eller lik i förrutnelse. Jag tolkar detta som att mina eventuella doftbomber faktiskt luktar gott. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, underbar blogg! :)

Svar: thank yuuu!
Viktor Den Store

2012-12-04 @ 06:38:42
Postat av: Amanda

Världens sämsta superkraft, indeed! Men ett sjuhelvetes partytrick ifall det stämmer :P

Svar: Mja, fast frågan är ju vad det är för party där minst två personer fiser och sedan ber alla andra jämföra dofterna...
Viktor Den Store

2012-12-04 @ 19:47:35
Postat av: Amanda

Haha, du har en poäng där!

Svar: Spontant känns det som ett väldigt grabbigt party iaf! :D
Viktor Den Store

2012-12-04 @ 20:01:07
Postat av: Amanda

Ja var det inte korvparty innan så lär det bli det efter det partytricket :)

Svar: Det hade ju blivit mycket roligare partyn om ni tjejer lär er uppskatta allt äckligt som killar gör!
Viktor Den Store

2012-12-04 @ 21:21:38
Postat av: Sofia

hahahahahahahahahahahahahahahaha! Det här gjorde mig jätteglad. Vilken underbar kompis du har.

Svar: Ja, han är fantastisk. Kan berätta om en klart sjukare sida han har i ett evighetslångt blogginlägg om en av få festkvällar jag haft som jag faktiskt uppskattade. Mycket på grund av just honom. Glad att du blev glad! ;)
Viktor Den Store

2012-12-04 @ 22:21:34
URL: http://minasamladeverk.blogspot.com
Postat av: Amanda

Som jägare så har jag varit med om betydligt äckligare saker, men det vore fruktansvärt kul att se reaktionerna hos exempelvis Dessie :P

Svar: Javisst, men jag slipper gärna festa med henne trots att det är lite lockande att se hur hon skulle reagera! ;)
Viktor Den Store

2012-12-04 @ 23:05:41
Postat av: Sofia

Jag ser med spänning fram emot det inlägget!

2012-12-05 @ 10:14:12
URL: http://minasamladeverk.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0