Dagen bjuder inte alls på något äventyr

SF är ett gäng klåpare och har totalt mot allt logiskt tänkande valt att släppa biljetterna först NÄSTA söndag. Därför får jag helt enkelt ladda till på fredag/lördag för att få börja köa.

I stället kan jag bjuda på vetskapen om att jag idag började blöda från överläppen under min fotbollsmatch. Den lilla "strängen" man har på insidan av läppen fick sig nämligen en rejäl törn av en armbåge. Således kunde jag under någon timme spotta blod, så jag kände mig väldigt häftig. Det var väl allt för den här gången. Vi ses i biokön nästa helg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, trist! Hoppas att läppen din är bättre, själv så skulle jag antagligen lägga mig ner och skrika som om jag vore döende om det hände mig.

Svar: Det tror jag inte, du hade nog känt dig sjukt cool! Har aldrig känt mig mer som en actionhjälte!
Viktor Den Store

2012-11-24 @ 19:48:30
Postat av: Amanda

Haha, manligt! :P

Svar: You know it!
Viktor Den Store

2012-11-24 @ 21:45:54
Postat av: Sofia

Vad sexigt det låter!

Svar: Ja eftersom bad guys alltid går hem hos tjejerna antar jag att det är ganska sexigt. Kan även passa på att meddela att jag är seriemördare, samt den direkta orsaken till starten av åtminstone tre av 90-talets folkmord. Jag har även varit med och utformat Nordkoreas politik och utvecklat nervgift. Hur sexigt är det?
Viktor Den Store

2012-11-24 @ 22:02:07
URL: http://minasamladeverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0