Jag stör mig som fan på Povel Ramel

Jag har verkligen alltid stört mig otroligt mycket på Povel Ramel, och igår råkade jag se honom på TV och då blossade känslorna upp igen. Han är verkligen otroligt störande. Folk kallar honom för musikaliskt geni, och det stämmer säkert, men han var förbannat jobbig för det.

Han har skrivit majoriteten av alla världens töntigaste låtar, och dessutom haft på sig majoriteten av alla fula hattar som någonsin skapats. Dessutom så måste han ju ha haft någon typ av Benjamin Button-syndrom, för han såg ju ut som en hundraårig bebis i hela sitt liv. Det går ju fan knappt att se någon skillnad på honom från dagarna när TV sändes i svartvitt och när TV sändes högupplöst i färg.

Hans oerhört belåtna och jobbiga bebisleende och kroppsspråk gör dessutom att man bara vill ge honom en rak höger, men eftersom man varken får slå barn eller visa dålig respekt mot äldre blir ju det en omöjlighet eftersom han verkade vara både gammal och ung samtidigt. Nu är han ju dessutom död, så då blir det ännu svårare att klippa till honom.



Han var en fruktansvärd fjant helt enkelt, i alla klipp jag någonsin sett honom i. Stolt över sin egen fjantighet verkar han ju vara också, vilket gör allt ännu värre. Nej, fy fa-an vad jag stör mig på Povel Ramel. Bort med dig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej nej nej nej! Han är ju underbar, herre gud Viktor! Ser du inte storheten i denna totalt töntiga man? Han är 1. Ett musikaliskt geni! 2. Skriver texter som om hans språkbruk vore sänt från ovan och 3. Han ser ut som en jättebebis och det är just därför man ÄLSKAR honom.

Man vill ju bara klappa på honom, klia honom bakom örat lite.

Svar: Älskade Sofia, nu tycker jag att din kravbild för klapp och kli är för dålig. Bortser man från alla tre punkterna som du nämnde ovan så är ju jag och Povel Ramel ganska lika, och mig vill man definitivt varken klappa eller klia bakom örat!
Viktor Den Store

2012-11-28 @ 21:46:15
URL: http://minasamladeverk.blogspot.com
Postat av: therese

Efter att ha sett det där klipper tänker jag inte argumentera emot dig.

2012-11-28 @ 23:49:12
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fast nu tycker jag att du ska tala för dig själv, kära Viktor, dig både klappar och kliar jag mer än gärna bakom öronen eller på andra valfria ställen.

Svar: Det tror jag på när jag ser/känner det!
Viktor Den Store

2012-11-29 @ 00:55:18
URL: http://minasamladeverk.blogspot.com
Postat av: Sofia

Ameh KOM RÅÅÅ

Svar: Men jag ska ju till gymmet nu? :/
Viktor Den Store

2012-11-29 @ 01:10:01
URL: http://minasamladeverk.blogspot.com
Postat av: Sofia

Det innebär ju att du kommer att vara..... båda hårig OCH svettig. Det här är mer än jag klarar av, Viktor!

Svar: Ja, om du vill ta fanbilder (som jag visserligen redan skrivit att jag inte ställer upp på), så kommer både mitt hår och mitt svett att befinna sig vid fitness 24 seven vid Medborgarplatsen de närmaste två timmarna.
Viktor Den Store

2012-11-29 @ 01:25:53
URL: http://minasamladeverk.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hur frestande det än låter så tvekar jag lite på att åka in till stan för att bevittna ett träningspass. I varje fall inte ikväll, när skolan börjar klockan åtta. Najs lajf as a child!

Svar: Det var nog det vettigaste du sagt idag! :) Men misströsta inte, det kommer fler chanser. Jag är ju där varje natt om du vill stalka...
Viktor Den Store

2012-11-29 @ 01:38:09
URL: http://minasamladeverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0