Morgondagen bjuder på äventyr

Precis som rubriker spoilar så kommer min morgondag att bjuda på ett stort och antagligen hemskt äventyr. Först och främst måste jag förstöra min redan halvt förstörda biologiska klocka genom att gå upp redan vid klockan 12 för att spela fotbollsmatch. Men det är givetvis inte detta som är äventyret.

Nej, äventyret är det som sker efteråt. Jag och en vän ska nämligen göra det vi alla tycker bäst om i hela världen, det vill säga att köa. Klåparna på SF har ju, som jag antar att ni är medvetna om, äntligen släppt informationen kring biljettsläppet till The Hobbit. Biljetterna släpps på söndag, vilket givetvis innebär att vi tänker börja köa redan imorgon eftermiddag. Något som för övrigt innebär att jag kommer missa ett gympass för första gången sedan i augusti :(

Det kommer med stor säkerhet bli kallt, hemskt och äventyrligt, allt på samma gång. Men denna kalla hemskhet är ändå ett billigt pris att betala för att få vara först med att se en film som vi alla väntat på i nästan tio års tid. Tro mig, jag ser verkligen inte ett dugg fram emot att sitta utanför Filmstaden Sergel i närmare 20 timmar, men jag tror stenhårt på att det är värt det. Hoppas bara att vi är ute i tid. Det vore ett antiklimax utan dess like om vi inte fick biljetter...

Ps. Om någon har vägarna förbi Sergel får ni gärna komma och bjuda på en värmande kram. Kanske köper vi en biljett till dig som tack! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hade jag kunnat så hade jag inte tvekat en sekund, du verkar rolig att umgås med.

Svar: Du kan få en vecka till på dig. Eftersom SF är klåpare har man tydligen valt att vänta ännu en vecka med att släppa biljetterna, så vi får börja köa nästa fredag istället. Och jag som nästan var taggad...
Viktor Den Store

2012-11-24 @ 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0