Claes-Göran Olofsson - Del 5

Claes-Göran Olofsson, mannen som verkar försöka göra sig ett namn genom att bevisa att en människa kan bli över 30 år gammal utan att någonsin använda mer än en promille av hjärnans kapacitet, har varit i farten igen. Hans senaste bravad innefattar en ny film där han gör reklam för sin moraliskt förkastliga och på alla sätt superusla tjänst.



Varför han gör en ny skitkass film när det redan finns en värdelös film med samma syfte är det ingen som vet. Vad man däremot vet är att filmen ovan har de sämsta ljudeffekterna som någonsin har skapats. Det kan faktiskt inte ens klassas som ljud, utan det är enbart oljud vi talar om. Oljudeffekter alltså. Det är faktiskt så dåligt så man inte ens förstår vad ljudet gör där. Det passar inte in, och hur osannolikt det än må låta så gör det faktiskt filmen ÄNNU sämre, även fast det inte borde vara möjligt. Som vanligt har denna demonregissör valt att animera allt så fult som man över huvud taget kan tänka sig. Fysiskt illamående sprider sig genom kroppen när man ser denna gränslöst fula film.

Informationen i filmen är densamma som i den gamla misslyckade marknadsföringsfilmen. Det meddelande som borde ha tagit ungefär en minut att framföra tar nu lite drygt sju minuter. En viss förklaring till detta smått orimliga tidsslöseri är det hejdlösa överanvändandet av uttrycket "så att säga", som används inte mindre än arton gånger. Fyra av dessa har han lyckats klämma in under loppet av tjugofem sekunder, vilket måste anses vara en förträffligt stor pungspark på hela det svenska språket.

Syftet med filmen är högst oklart. Det finns ingen logik bakom att göra en såhär dålig reklamfilm för en så omåttligt dålig tjänst, men så har det förstås kommit till min kännedom att Claes-Göran är religiös. Då kan man inte vänta sig någon som helst logik, tyvärr. Hela denna soppa kan förkortas till dessa ord:

Claes-Göran är antagligen världens sämsta människa. Han erbjuder en tjänst som är sämst i världen, och denna tjänst marknadsför han på världens sämsta sätt. Jag anar ett visst tema. Undrar vad han gör härnäst. Eller... egentligen så bryr jag mig inte. Oavsett vad det är så sätter jag mina pengar på att det kommer att vara... sämst.

Classe, om du undrar: I'm out...

Kommentarer
Postat av: claes-göran olofsson

ditt liv måste vara väldigt trist som ogillar allting, vilket bevisar att du ej har någon smak

Svar: Jag gillar ju sådant som är bra, så nog har jag smak alltid...
Viktor Den Store

2013-08-11 @ 12:43:33
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com/
Postat av: claes-göran olofsson

bra att du är out, för du är outvecklingsstörd

Svar: Nej, jag är out för att din tjänst är sämst...
Viktor Den Store

2013-08-11 @ 12:44:24
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com/
Postat av: claes-göran olofsson

det är bra att du är out, för du är out i allting, speciellt bland oss alla andra

Svar: Nej...
Viktor Den Store

2013-08-11 @ 13:16:34
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com/
Postat av: Sofia

Men Claes-Göran, vem som helst med minsta lilla förnuft kan ju se att den här filmen var rent skräp. Ingen människa skulle vilja lägga sitt välmående i händerna på någon som skapat något så fruktansvärt amatörmässigt och helt enkelt bara dåligt. Man behöver inte ha "någon smak" för att enkelt detektera att detta var oerhört uselt, det räcker med att kunna använda hjärnan något sånär.

2013-08-11 @ 13:56:46
URL: http://minasamladeverk.blogspot.se/
Postat av: claes-göran olofsson

näe, man behöver ej smak för att se att min film är dålig, för om man tror att min film är dålig är man iq-befriad...och då har man ej smak heller

Svar: Tyvärr är det ju inte sant. Vad är det som skulle vara bra med din film menar du?
Viktor Den Store

2013-08-12 @ 00:15:51
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: claes-göran olofsson

hela filmen korkskalle

Svar: Så du tycker att ljudeffekterna är bra? Du tycker att animationerna är bra? Du tycker att upprepningarna är bra? Du tycker att allt dåligt är bra?
Viktor Den Store

2013-08-12 @ 00:56:49
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: Annelie

Orkar inte !!! Foredrar att prata med min spegelbild. C-G Vad var budskapet i denna usla film? Du skrammer ju bort manniskor som verkligen behover prata med nagon.

2013-08-12 @ 09:18:33
Postat av: claes-göran olofsson

viktor tycker allt bra är dåligt, därför har han dålig smak, om du ska prata med din spegelbild amanda, fråga dig själv då vad du har för problem

Svar: Nej, jag tycker att allt bra är bra, och allt dåligt är dåligt. Du kan ju tydligen inte ens svara på vad som skulle vara bra med filmen, så då är det ganska lätt att konstatera att det inte finns någonting bra...
Viktor Den Store

2013-08-12 @ 16:45:33
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: Annelie

Ja men Viktor har ju ratt!! Bra ar bra och daligt ar daligt och din verksamhet/filmer ar ju faktiskt riktig dalig/daliga. Har inga problem och heller inga tankar pa att kontakta dig.

2013-08-12 @ 17:25:27
Postat av: JP

... Så att säga ....

2013-08-13 @ 13:00:11
Postat av: claes-göran olofsson

min film är bra.............allt i filmen är bra, det enda som är dåligt som har med filmen att göra är det ni skriver om filmen, det är dåligt

Svar: Tyvärr så stämmer inte det där. Allt i filmen är dåligt. Hur är det ens möjligt att du efter så många gjorda flashfilmer fortfarande inte har blivit bättre? Din utvecklingskurva finns ju inte. Du blir inte ett dugg bättre, även fast du tränar på saker...
Viktor Den Store

2013-08-13 @ 15:21:02
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com/
Postat av: claes-göran olofsson

nu när jag övertygat dig om att det inte är fel på tjänsten så kritiserar du filmen, snart har du inget kvar att kritisera eftersom jag kommer vinna filmdebatten oxå

Svar: Jag har redan kritiserat din tjänst, varför skulle jag då göra det igen? Filmen är ju ny och då valde jag att skriva om hur dålig den är. Tyvärr har du ingen chans att vinna någon av debatterna, eftersom jag har rätt om man ska vara objektiv. Din tjänst är sämst och din film är sämst. Så är det bara...
Viktor Den Store

2013-08-14 @ 15:42:08
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: claes-göran olofsson

nu när du inte kan kritisera min tjänst så kritiserar du min film istället, eftersom jag ägt ut dig i tjänstdebatten........nu vill du försöka äga ut mig i filmdebatten med, men det kommer du ej heller klara.

Svar: Jag har redan kritiserat din tjänst och du har inte lyckats besvara kritiken på något vettigt sätt, så varför skulle jag fortsätta kritisera den? Du vågar ju dessutom inte ens svara på frågor om din tjänst, så sluta snacka skit nu. Du kan inte vinna någon av dessa två debatter, för jag har ju rätt...
Viktor Den Store

2013-08-14 @ 15:43:53
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com
Postat av: claes-göran olofsson

hur kan man föreställa sig att vinna en debatt när du inte kritiserar vad som är dåligt, du säger att ljudet är dåligt, men inte vad som är dåligt med ljudet..........det är svårt att debattera nåt som inte konkritiseras....nästan omöjligt

Svar: Ljudeffekterna håller urusel kvalité, både rent ljudtekniskt och sett till att de inte passar in. Det är dessutom extremt sprakigt och brusigt. Micken låter glappig till och från, och ljudnivåerna är olika höga på olika ställen i filmen. Varför skulle ens ljudeffekterna vara dubbelt så höga som rösterna? Ingenting i filmen är bra. Inte ens du kan väl vara så blind att du missar det?
Viktor Den Store

2013-08-14 @ 16:30:21
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: Josefine

Haha! Ja herregud, här får man sig ett gott skratt varje gång man kikar in. ;)

Svar: Jag tycker till och med själv att det är underhållande :D
Viktor Den Store

2013-08-14 @ 21:08:37
Postat av: claes-göran olofsson

för att det finns text till när min röst kommer, och den del det inte finns text till så illustrerar bilderna vad jag säger så därför behövs ingen hög röst...sen är det fel på dina öron, och det hörs olika när det regnar, när folk pratar och går på olika underlag, därför är ljudnivån högre och lägre.
du ställer inga frågor om min tjänst ju..
ja du josefin, håller med, den där viktor är rolig han, som en idiotisk clown fast på riktigt

Svar: Jag har redan ställt frågor om din tjänst, så nu sitter du som vanligt och ljuger. Sluta ljuga, det gör bara att du framstår som ännu dummare än vad du är. Din förklaring till varför ljudet är sämst är för övrigt helt jävla värdelös. Det finns ingen förklaring till varför ljudeffekterna är så otroligt höga när någon går och mycket lägre i en stor folkmassa. Det finns ingen förklaring till varför ljudkvalitén är så fruktansvärt dålig. Det finns ingen förklaring till varför ljudeffekterna inte ens stämmer överens med bilden. Att slå på mikrofonen är inget ljud som passar när man ska visa att en människa går.
Fortsätt gärna dumförklara dig själv om du vill. Det är ju skitkul för oss andra som kan skratta åt det.
Viktor Den Store

2013-08-15 @ 15:56:21
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: Tess

You go Viktor! Detta kan va den sämsta filmsnutt jag någonsin sett.

Svar: För att vara ärlig så har Classe gjort andra filmer som är nästan lika dåliga. Det är fantastiskt att han inte blir bättre, trots att han gör så många filmer.
Viktor Den Store

2013-08-18 @ 11:47:56
Postat av: claes-göran olofsson

du fattar inget om ljud du, för det första så är det så att om man går inomhus i en miljö där det ekar så hörs fotsteg högre än om man är utomhus vid en folkmassa, det är du som ljuger o säger att du ställt frågor du ej ställt.
och tess, detta måste vara den sämsta kommentaren jag sett som du skrev på jättelänge

Svar: Tyvärr så är det du som inte fattar någonting om ljudinspelning, ljudredigering eller filmskapande. Sådär högt hörs absolut inte fotsteg, och de låter definitivt inte sådär heller. Det är dessutom väldigt sällan (LÄS: ALDRIG) som ljudet av fotsteg inte är synkat med stegen. Varför laddade du inte bara ner några gratis ljudeffekter istället för att spela in dina egna urusla effekter? Gå en kurs i filmskapande och en kurs i flash. Sedan kan du även passa på att gå en kurs i svenska, för det behövs verkligen.

Jag har redan ställt massa frågor som du inte vågat svara på än. Så då är det alltså du som antingen ljuger eller visar upp en dumhet som saknar motstycke. Ljuger du eller är du bara oändligt korkad?
Viktor Den Store

2013-08-18 @ 15:01:25
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: claes-göran olofsson

jag har inte för avsikt att bli animatör, jag är även en konstnär, mina filmer ser ut såhär och ska se ut såhär....du kan ju inte animera någonting vad jag vet så håll tyst....dina kommentarer om mina ljudeffekter behöver jag inte kommentera, du spär på dina felaktigheter om ljudteknik lika bra själv, och det är väl bra att man skapar egna ljud, som gör filmen unik eller?
gå en kurs hur man börjar om sitt liv, det lär du behöva, för du misslyckas totalt med det, med ditt liv alltså.

Svar: Nej, det ser jag också, men du borde ändå bli lite bättre. Jag har bland annat animerat en hemsida när jag gick i skolan, och i ärlighetens namn håller den klart högre nivå än dina filmer. Visst är det bra att skapa sina egna ljud, men om ljuden är sämre än om filmen hade varit helt tyst så blir det bara unikt på ett dåligt sätt. I ditt fall hade nedladdade färdiga ljudeffekter varit klart bättre. Med tanke på hur överlägsen jag är dig så känns mitt liv ganska bra faktiskt. Jag kan förstå att du gärna skulle vilja byta.
Viktor Den Store

2013-08-18 @ 15:48:54
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: claes-göran olofsson

jag vill verkligen inte byta mitt liv mot ditt liv, och att du tycker att min film är dålig tar jag som en komplimang, för din smak är under all kritik, det har du visat på allt annat du har åsikt om, villn inte byta liv med dig, ett så torftigt liv vill ingen ha, och på denna sidan finns ingen animation och du kan inte visa upp nåt heller, så ljugeriet från dig står som spön i backen.

Svar: Med tanke på att ungefär alla som någonsin sett mig skriva en recension eller sett mig i debatten har hållt med mig så har du fel som vanligt. Din smak är under all kritik däremot, och detsamma gäller din logik, dina filmer, ditt språk och din argumentationsteknik. Faktiskt nästan allting när jag tänker efter. Jag har aldrig påstått att jag animerat denna sida, det är som vanligt du som inte kan läsa tillräckligt bra för att förstå enkel svenska. Jag har däremot gjort EN animerad hemsida. Knappast ett mästerverk, men det räckte till MVG i webbdesignkursen jag tog i gymnasiet och för att jag ska veta att jag är bättre än vad du är även vad gäller flashanimering.
Viktor Den Store

2013-08-18 @ 17:05:30
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: claes-göran olofsson

mycket snack och liten verkstad, du snackar mycket men visar ingenting....jag snackar knappt inget och visar upp saker hela tiden....det är bara du som ställer massa idiotiska frågor som alla tröttnar på att se och läsa..

Svar: Varför ska jag visa upp någonting för dig? Allt jag hittills visat upp har ju bevisat att jag har rätt i allt jag någonsin sagt, men du förstår ju inte att fakta är fakta. Du tror ju enbart på dina egna lögner, vilket är mycket, mycket sorgligt. Det är nog du som tröttnar på frågorna eftersom det blir väldigt pinsamt för dig varje gång jag ställer enkla frågor som du inte vågar svara på. Du kanske skulle testa att svara på åtminstone någon fråga, så du kommer undan en pytteliten del av den skam som du låter skölja över dig som en tsunami?
Viktor Den Store

2013-08-19 @ 16:31:38
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: JP

Din polare Classe länkar till sina filmer och sin tjänst på Skvallerbloggarnas kommentatorfält (ex Svenska Bloggare). Han vill att de ska länka så fler ska få veta om hans "tjänst".

Undrar om det genererar i fler samtal? 😂😂😭😭😂😂

Ha det bra, Victor. Krama om Mulla från mig.

Svar: Haha han är ju för rolig. Sedan när stavar jag med C?!
Viktor Den Store

2013-08-20 @ 08:37:31
Postat av: Jenny

Jag orkar knappt läsa detta, knäcker mig av skratt! Claes-Göran...Du kan ju inte vara på riktigt!?
Jag tänker inte skriva att DU är sämst (för det är elakt) men det du GÖR...är verkligen världssämst...!

Svar: Nu tycker jag nog att du var oförskämt positiv i ditt utlåtande!
Viktor Den Store

2013-08-20 @ 10:11:46
Postat av: JP

Damn you, autocorrect!! Inte lätt med tre vänner som alla stavar Victor med c. Ber ödmjukt om förlåtelse för mitt misstag, ViKtor.😥 Får jag fortsätta att kommentera här, eller är jag bannlyst nu.

Svar: Du slipper bannlysningen för den här gången :)
Viktor Den Store

2013-08-20 @ 16:37:08
Postat av: claes-göran olofsson

jaha, du har inget att visa upp alltså. ja, det visste jag sedan tidigare..........om det du skriver stämmer om dina animationserfarenheter så har jag varit usa:s president i 1000 år fram tills idag.......jag van även denna debatten, bevisen är överväldigande...jenny, du måste skrivit världshistoriens sämsta kommentar..
ja jp, du är bannlyst, skriv aldrig mer här din idiot

Svar: Jo, jag har saker att visa upp men jag orkar inte skaffa ett webbhotell bara för att kunna visa dig. Du vinner ingen debatt, utan du förgör bara dig själv. Allt är som vanligt. Vem som helst som tagit 1-3 lektioner i flash kan utan minsta tvekan skapa bättre saker än dig.
Viktor Den Store

2013-08-20 @ 16:49:19
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: JP

Hahaha, lilla lilla Classe. Vet du vad? Det här är Viktor den Stores blogg. Din talan är inte värt ett skit här. Jag må vara en idiot i dina ögon. Men vad du är, utifrån de flesta människors synvinkel, vill jag inte ens nämna här, på VIKTORS blogg. Men du tillhör samma kategori som skit under skorna, tuggummi i håret och smutsiga offentliga toaletter.

Viktor: tack och lov. Vet inte vad jag skulle gjort annars. Kram.

2013-08-20 @ 17:01:37
Postat av: claes-göran olofsson

ha ha ha, som sagt, mycket snack och ingen verkstad, du har ingen teckning för vad du säger..what so ever, du har ju denna sidan, visa att du kan animera på denna sidan, eller en snabb animation, men eftersom du inte vet nåt av det du pratar om är ju debatten sedan länge vunnen av mig.. du jp, jag vet att du har tuggummi i hjärnan, det är därför du tänker så segt och idiotiskt....

Svar: Jag har redan bevisat att jag kan animera. Du har exempelvis sett mina betyg för kursen multimedia A, vilket till 100% var en flashbaserad kurs. Jag tänker inte skaffa ett webbhotell bara för att kunna visa dig något som du ändå aldrig kan acceptera, då du ju aldrig accepterar fakta.
Viktor Den Store

2013-08-21 @ 15:23:04
URL: http://www.youtube.com/watch?v=rncH9AfY1Mo
Postat av: claes-göran olofsson

jp: är detta viktors blogg? trodde det var skithuset

Svar: Hade det varit skithuset hade du nog känt dig mer som hemma...
Viktor Den Store

2013-08-21 @ 16:17:48
URL: http://www.youtube.com/watch?v=rncH9AfY1Mo
Postat av: JP

Haha, vilken dåre.

Svar: Ja. Väldigt mycket dåre. Dags för ett nytt inlägg för att beskriva dårskapet...
Viktor Den Store

2013-08-21 @ 17:38:00
Postat av: Batman

Hey you, lite dålig uppdatering på sistonne.

Svar: Jag beklagar. Har haft lite fullt upp med olika saker, har bland annat just börjat på en underlig författarutbildning. Ska försöka bättra mig!
Viktor Den Store

2013-08-21 @ 18:55:58
Postat av: claes-göran olofsson

dina betyg är ju ett fuskbygge, det har bevisats gång på gång.........jag vill ju se resultat, du är inte smart nog att visa animationer utan att fixa webbhotell......denna sida är ett dårhus, där min uppgift är att vårda er, era sjuka pasienter...
viktor, skaffa ett liv...sluta försöka skriva om mig och mitt liv bara för du ej har något eget

Svar: När har du bevisat det menar du? Du har bara påstått att mina betyg är fuskbetyg, men du har ju inte kommit med några som helst bevis för det. Inte så konstigt med tanke på att det inte finns några bevis. Jag har ett liv, ett ganska bra sådant. Däremot så är det kul att skriva om dig eftersom dumhet verkligen kan locka till skratt, och ingen är ju dummare än vad du är. Det blir extra roligt att du själv inte förstår det.
Viktor Den Store

2013-08-22 @ 03:58:17
URL: http://www.youtube.com/watch?v=rncH9AfY1Mo
Postat av: claes-göran olofsson

jag bevisar att dina betyg är ett fuskbygge när du inte kan visa en enkel animation....eller något annat som styrker det du skriver....mycket snack o liten verkstad....
gå till en sluten instans och sök vård.....när du kommer ut igen kanske du fattar något av vad jag skriver......eller att dina föräldrar tar ut internetet, för jag tvivlar att du är en vuxen människa, du är ett barn på max 7 år

Svar: Jag kan visa en enkel animation, det har jag bland annat gjort för min lärare som då gav mig MVG. Det är alltså ett bevis på att jag kan animera, snarare än att du bevisar att mina betyg är fuskbetyg. Fy satan så du måste skämmas över din monumentala uselhet. Du blir ju bara sämre och sämre dessutom...
Viktor Den Store

2013-08-23 @ 11:14:58
URL: http://www.youtube.com/watch?v=rncH9AfY1Mo
Postat av: claes-göran olofsson

bevisar det för mig eller någon på denna sida att du kan animera????? oj oj oj vad du ljuger nu, och du ska snacka om bevis, och fakta..........ja ja, bevis och fakta är som luft, toma ord för dig.

Svar: Varför ska jag bevisa det för dig när du ändå inte förstår skillnaden mellan fakta och sådant som man hittar på? Jag har redan sagt att jag inte tänker skaffa ett webbhotell bara för att kunna ladda upp hemsidan eller någon film jag gjorde. Det är knappast osannolikt att någon skulle vara bättre än dig på att animera, för du är ju helt värdelös på det.
Viktor Den Store

2013-08-25 @ 09:11:39
URL: http://www.youtube.com/watch?v=rncH9AfY1Mo
Postat av: Din ägare classe

Du kan inte animera. Finns massa sätt att animera på utan att skaffa webbhotell. Här har jag tre bevis i din kommentar på att om du var intelligent hade du fattat att man ej behöver webbhotell för att animera. Ett andra bevis är att du ej kan animera. Ett tredje är att du bevisar nu att du ljuger och pratar skit

Svar: Jag kan animera. Hemsidan är ju redan färdig, men du vill ju att jag ska visa det jag animerat och då behöver jag någonstans att ladda upp allting på. Vad är det som är svårt att förstå? Detta är inget som helst bevis på att jag ljuger, utan det är bara ett bevis på att du är dum. Som alltid...
Viktor Den Store

2013-08-25 @ 19:27:22
Postat av: Anonym

Men idiot. Ladda upp något på denna sidan eller youtube. Det som är svårt att förstå är hur du kan säga massa saker trots att allt det du säger talar emot dig själv. Du avslöjar hur dålig du är på att animera

Svar: Det går inte att ladda upp en hemsida på youtube, men det får jag anta att du inte förstått eftersom du inte förstår någonting. Att ladda upp en hemsida på bloggen går inte heller. Jag behöver ett lagringsutrymme på webben. Som vanligt så förstår du absolut ingenting, eftersom du är okunnig som ingen annan.
Viktor Den Store

2013-08-26 @ 17:41:31
Postat av: claes-göran olofsson

gör en animation och ladda upp den på youtube, gör en animerad film, har du svårt att förstå? en enkel film så alla kan se att du fattar grunderna i animation, vilket inte du kan...

Svar: Grunderna i animation har ju inte ens du förstått, då skulle du vara bättre. Det är knappast raketforskning att placera ut lite keyframes och använda sig av motion tween eller shape tween. Varför ska jag animera en film bara för att du sedan som vanligt ska kunna bortförklara fakta på något löjligt och inkorrekt sätt?
Viktor Den Store

2013-08-26 @ 23:51:30
URL: http://www.youtube.com/watch?v=rncH9AfY1Mo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0