Fisabsorberarn flippar ur på fest #2

Jag vill börja detta inlägg med att varna min farmor som kanske kommer läsa detta. Läs det inte. Det är sjukt och vidrigt, och någonting jag anar att endast ungdomar kan njuta av. När jag tänker efter borde nog ingen läsa detta, men jag kommer trots allt skriva det ändå. Minns dock att det som står nedan läses på egen risk.

Igår var det som ni alla vet nyårsafton. Det innebär att man planlöst ska festa för att fira att ett bedrövligt år tagit slut och ett nytt, antagligen ännu mer bedrövligt år, tar vid. I egenskap av att jag är skittråkig och inte inte har något intresse av att ragga så utsågs jag givetvis till designated driver, men det skulle ju självklart festas ändå.

Vi började kvällen med en stillsam middag hemma hos min gode vän som här i bloggen alltid gått under alias Mulla Omar. Det var mycket trevligt, främst eftersom det bjöds på ohyggligt svårlagade Beef Wellington. Tyvärr lurade min andra kompis, Fredde från Kina, efter middagen med oss till vad som skulle visa sig vara en mycket värdelös fest i världens ände.

Efter att tusentals mil avverkats i bil var vi till slut framme på festen klockan 23:50, och vi slogs direkt av att medelåldern höjdes markant i och med vårt intåg. Överallt syntes fulla och osofta ungdomar, och mitt gäng suckade upprepade gånger över det faktum att vi skulle få ringa in det nya året tillsammans med dessa patetiska ursäkter till människor.

Tolvslaget kom och gick, varpå vi fann oss sittandes i husets kök. Den på förhand givna uppdelningen att mitt crew satt i köket och festens övriga deltagare var utspridda i resten av den pyttelilla stugan syntes nu tydligt. Suckarna avlöste varandra när tristessen började sätta in. Det var då han kom till undsättning, den gode Fisabsorberarn.

Tillsammans med min vän Fredde från Kina skulle han nämligen återigen flippa ur sådär härligt som bara han kan. Han skulle ta sin ädla fotokonst och utveckla den ytterligare. Ett ihärdigt letande efter en kamera inleddes och avslutades utan nämnvärd framgång, men så plötsligt slog det Fisabsorberarn att en viss kamerabeklädd mobiltelefon låg i vardagsrummet och spelade musik.

En snabb musikspelarswitch senare och mobilen var i Fisabsorberarn och Fredde från Kinas ägo. De begav sig nu in på toaletten för att fullborda sin lömska plan, som dock höll på att gå i stöpet eftersom toaletten inte gick att låsa. Detta löstes dock genom att Fisabsorberarn höll i dörrhandtaget, samtidigt som Fredde från Kina påbörjade den numera klassiska bajsbrygge (området mellan pungen och anus) och anus-fotograferingen. De två avlöste sedan varandra för att kunna få med ytterligare en bajsbrygga på bild, innan det hela avslutades med den mest klassiska positionen av de alla - nämligen The Goat. För dig som inte är så insatt så innebär The Goat att man som kille trycker bak sin pung och penis mot lårens baksida och fotar allting bakifrån, så att hela paketet liknar formen av ett gethuvud.

Som om inte detta vore nog som straff för mobiltelefonens ägare, så laddades bilderna dessutom upp på offrets facebook. Världshistoriens främsa och mest överdrivna facerape hade genomförts. Eftersom ingenting möjligtvis kunde toppa denna galenskap begav vi oss nu alla ut till bilarna för att fly fältet. På vägen lyckades någon fylla hela brevlådan med vispgrädde, men till slut var vi i alla fall på väg. På väg hem från en fest där Fisabsorberarn hade briljerat. Igen...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahahahaha! Underbart rolig läsning! :)

Svar: Fisabsorberarn är en rolig typ att umgås med! :)
Viktor Den Store

2013-01-01 @ 17:23:21
Postat av: Carro

Hahahaha, härligt att läsa det hela mer detaljerat. Herre min jävla gud, fan att jag inte var där!
Och vart fick ni vispgrädden ifrån?

Svar: Det stod en flaska med sån där spraygrädde i kylen...
Viktor Den Store

2013-01-01 @ 22:45:09
URL: http://freekycarro.blogspot.se
Postat av: Elise

Det här känns lite som filmen project x fast tusen ggr värre...haha. Vet du något om reaktionerna på fejjan? ^^

Svar: I do! Vet inte om länken fungerar, men jag hoppas det!
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/543839_10151149691606991_2071995115_n.jpg
Viktor Den Store

2013-01-02 @ 16:50:41
URL: http://furelisen.blogspot.se
Postat av: Elise

Jodå, länken funkade. Dör av skratt "Asså, ja ba vaddå kukbilder??!"

Svar: THE GOAT! :D
Viktor Den Store

2013-01-02 @ 20:22:53
URL: http://furelisen.blogspot.se
Postat av: Fellan

Hahaha, sjukt! det är ju en i min gamla klass!

Svar: Så trevligt... eller nåt!
Viktor Den Store

2013-01-02 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0