Gymnasiefilmer #1

Eftersom jag var både slö och hatisk redan i gymnasiet så valde jag att gå mediaprogrammet, efter ett par korta veckor som samhällsnörd. Detta val fick som given följd att vi producerade vissa idiotiska filmer under vår tid i skolan, vilket jag tänkte att jag kunde visa upp för er så att ni kan skratta åt mig istället för med mig.

Först ut kommer en parodi på Discoverys överlevare Bear Grylls. Jag vill bara varna för att detta är fruktansvärt dåligt. Alltså verkligen riktigt jävla skitusel. Det är en nästan omöjligt låg nivå på hela produktionen, och humorn? Ja, den ska vi inte ens tala om. Mycket (o)nöje!


Kommentarer
Postat av: nej

"Den här webbplatsen har blockerat dig från att kommentera."

Tror hon blockat alla som någonsin "hatkommenterat", haha.

Svar: Korrekt. Lite skoj ändå när hon nyligen i en videoblogg påstod att hon ville att vi skulle få ha åsikter :D
Viktor Den Store

2013-01-18 @ 05:06:25
Postat av: nej igen

Dessie alltså, duh

2013-01-18 @ 05:06:41
Postat av: JP

Men hon är ju vansinnig, barnet. (Dessie alltså). Såg oxå att vissa kommentarer var bortplockade.

Tyvärr sitter jag på jobbet just nu, så jag har ännu inte sett din gymnasievideo. Men, jag återkommer ...

Svar: Vissa? Typ alla kommentarer blev bortplockade. Även de med en annan åsikt än hennes, som hon dagen innan hade sagt att hon ville ha kvar...
Viktor Den Store

2013-01-18 @ 08:12:31
Postat av: Annelie

Hahahaha tyckte att den var ganska underhallande!! Pa tal om att vara blockad. Jag la upp en text om sarskrivning pa Dessies blogg. Ganska sot tyckte jag att den var men hon tog det som en forolampning och blockade mig. Jag sag att du var kvar!! Tror att hennes blogg kommer att sjalvdo. Kram

Svar: Jag har blivit avstängd. Igen...
Viktor Den Store

2013-01-18 @ 10:29:46
Postat av: nej

Kommer skita i att ens besöka hennes blogg om hon inte tar tillbaka kommentarerna. Hoppas alla andra gör det med förutom my, haha

Svar: Nog kommer hon få färre läsare alltid, och eftersom hon värderar pengar över allt annat i världen är detta nog bara temporärt...
Viktor Den Store

2013-01-18 @ 14:36:57
Postat av: JP

Blir kul att se hur länge hon kommer hålla sig, innan hon fattar att det kommer synas i lönekuvertet. Den patetiska lilla ungen.
Utan tvekan håller jag med 'nej' här ovan, jag kommer att lämna henne och hennes blogg till sitt öde om hon fortsätter på denna väg.

Dig däremot, Viktor den store, dig följer jag slaviskt 😉

Svar: Så trivsamt :)
Viktor Den Store

2013-01-18 @ 18:28:16
Postat av: Malin

Då fortsätter väl jag på ämnet Dessie då. Ja människan är smått helgalen, men om jag inte läst hennes blogg så hade jag ju inte hittat hit, så inget ont som inte har nåt gott med sig.
Och btw så va ju videon grymt bra!

Svar: Man tackar!
Viktor Den Store

2013-01-19 @ 17:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0