I hate my face

Jag börjar bli förjävligt trött på mitt eget ansikte nu. Eller nu och nu, jag har varit riktigt trött på det i många, många år, men nu börjar jag verkligen få nog. Såhär kan man fan inte gå runt och se ut. Jag ser verkligen ut som en patetisk och skev bild av hur en människa bör se ut. Det finns primater som är mer människolika i sitt utseende än jag.

Men vad ska man egentligen göra? Plasikoperationer skulle kosta hundratusentals kronor och det skulle dessutom ta flera år att ommöblera hela det ostädade helvete som utgör mitt ansikte. Och det skulle troligen inte ens bli bra efter det.

När jag var elva år gammal råkade min kusin kasta ett brännbollsträ i mitt ansikte. Det gjorde ont som fa-an då, men det kanske bara var ett försök att vara snäll. Att totalt demolera det som ingen stod ut med att se, och låta någon duktig kirurg bygga upp mitt ansikte från grunden. Tyvärr fungerade det inte, men man kanske kan göra ett mer grundligt utfört försök?

Om jag ramlar ner för en otroligt lång trappa och försöker dämpa fallet efter varje steg med mitt ansikte, skulle det kunna fungera? Föga troligt. Det krävs nog någonting mer drastiskt. Frågan är ju bara vad, och om det ens är möjligt på riktigt. Jag kanske bara drömmer mig bort till en tid och plats där jag inte längre ser ut som elefantmannens yngre bror. Den tiden och platsen finns nog inte på riktigt, men jag vill ändå att drömmen ska bli sann. Så därför frågar jag er nu, kära bloggläsare:

Vem eller vilka vill lappa till mig riktigt jävla hårt i ansiktet? Ni får göra det flera gånger till priset av en. Det kostar er bara en viss fysisk ansträngning, och i gengäld får ni mitt eviga tack. Ni får dessutom använda valfria verktyg eller tillhyggen. Finns det någon där ute som vill vara lite hygglig?

Kommentarer
Postat av: vem bryr sig?

nä.

Svar: Taskigt
Viktor Den Store

2013-01-04 @ 00:39:24
Postat av: M

I love your face

Svar: Det där är synonymt med att aldrig ha sett det...
Viktor Den Store

2013-01-04 @ 02:42:41
Postat av: Elise

Om det nu nödvändigtvis måste göras, hade det inte vart kul att använda typ ett påslaget våffeljärn som vapen så får du ett coolt mönstrat brännmärkte/tatuering på köpet. Bara en tanke sådär

Svar: Sounds like a plan!
Viktor Den Store

2013-01-04 @ 10:30:03
URL: http://furelisen.blogspot.se
Postat av: Therese Hammer

Är u säker på att du nte överdriver nu?

Svar: Mycket säker. Om något så är det en underdrift. Det känns som att jag gör hela världen en otjänst genom att visa mig för allmänheten...
Viktor Den Store

2013-01-04 @ 10:39:56
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Annelie

hmm I do not believe you :-)

Svar: Why would I lie?
Viktor Den Store

2013-01-04 @ 15:11:28
Postat av: Sofia

Åh! Jag vill, jag vill, jag vill! Jag har längtat så efter denna dag. Någon som faktiskt vill få stryk utan att vara knusslig om det, eller ha dolda sexuella avsikter(?!) utan bara få ta emot. FRIVILLIG!

Svar: Go for it!
Viktor Den Store

2013-01-04 @ 16:50:12
URL: http://minasamladeverk.blogspot.se
Postat av: Farmor

Kom till farmor så kan jag drämma till dej ordentligt både på baken och i fejset kram

Svar: Hahaha farmor, du är den främste!
Viktor Den Store

2013-01-04 @ 18:31:07
Postat av: Sofia

How will we do this?

Svar: Du slår, jag tar emot?
Viktor Den Store

2013-01-04 @ 19:37:53
URL: http://minasamladeverk.blogspot.com
Postat av: Fanny

Humor och vett, som du besitter, är bättre saker att fokusera på än "det ostädade helvetet" som råder. jag betvivlar dock att det är såå illa! :)

Svar: Tänk dig att Gollum skulle vara släkt med en utan mongosnubbarna från den bedrövligt dåliga filmen "The Hills Have Eyes", och att de sedan dessutom skulle få ett inavlat barn tillsammans. Ungefär så ser jag ut. Fast lite värre.
Viktor Den Store

2013-01-06 @ 03:19:15
Postat av: Annelie

Tror att du overdriver. Anyway det ar alltid insidan som raknas och under allt hat tror jag att det finns loads of love :))

Svar: Under allt hat? Hatet är nog tyvärr allt jag har kvar :(
Viktor Den Store

2013-01-08 @ 22:46:57
Postat av: Annelie

Jag har sjalv levt under hat under ett antal ar av olika anledningar men for 2 ar sedan traffade jag min partner Paul och han har visat mig att jag kan lita pa manniskor igen. Jag ar langt ifran den manniskanvjag var fran forr men jag har ett liv som jag idag alskar. Jag onskar av hela mitt hjarta att aven du ska finna ro i din sjal och fa den karleken du fortjanar. Kramar i massor

Svar: Är det en enda sak jag lärt mig i livet så är det att hålla sig ifrån kärlek om man är en sådan person som jag är. Det kan aldrig någonsin sluta väl, utan det blir bara som att man först tar ett steg framåt och sedan hundra steg tillbaka...
Viktor Den Store

2013-01-08 @ 23:42:37
Postat av: Annelie

...om en sadan person som jag??? Jag vet att jag inte har ratt att fraga men om du vill skicka mig garna ett mail.

Svar: done!
Viktor Den Store

2013-01-08 @ 23:59:31
Postat av: Annelie

Hmmm allt jag skrev forsvann. Hor av dig om du vill pa mail till mig.

2013-01-09 @ 00:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0