10 saker ni inte visste om mig

1. Jag var under en längre period sångare i rockbandet Van Halen

2. Jag var tänkt att spela huvudrollen i James Camerons mästerverk Titanic, men fick tacka nej eftersom jag är allergisk mot vatten.

3. I min barndom stöpte jag världens största ljus. Det var 400 kvadratkilometer långt.

4. Det var jag som uppfann Granny Smith-äpplet

5. När jag föddes trodde man att jag var en burk.

6. Det var jag som myntade uttrycket: "Man ska inte hoppa över ån om det brinner på andra sidan, så länge det inte är en jävligt hätig brand som man bara måste fotografera och kameran saknar vettig zoomfunktion."

7. Tack vare att jag i min barndom råkade göra någonting väldigt dumt så är jag nu anledningen till att Nordkorea sjunker 41cm/år.

8. Jag har haft samlag med en bengalisk tiger utan att få klösmärken.

9. Jag syns inte på värmekameror om man filmar bredvid mig.

10. Mina porer öppnas varje gång jag hör ordet "Lucia".

11. Jag är väldigt dålig på att räkna

Kommentarer
Postat av: ellen

allt bra? :)

2009-08-26 @ 19:33:07
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: Doctor

victor... du har verkligen för mycket fritid :P

2009-08-27 @ 04:16:17
Postat av: Viktor Den Store

Jag vet...

2009-08-27 @ 14:38:06
URL: http://ettpaeron.blogg.se/
Postat av: Patrik Ekeberg

Haha det här va askul!

2009-08-30 @ 18:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0