Ett inlägg med lika mycket substans som ett från Amandavardet eller DesireeNilsson

För att ni som verkligen läser min blogg ska uppskatta de lite annorlunda skriverierna  tänker jag nu göra ett inlägg som visar samma kvalité och idioti som ett normalt blogginlägg från exempelvis Amandavardet eller DesireeNilsson. Jag har även försökt efterlikna deras liv och deras låga intelligens så mycket jag bara kan, vilket visade sig vara oerhört svårt...
Here it goes:

Idag fick jag ont i foten  och jag är nästan övertygad om att det är svininfluensan.  Jag fick så mycket panik när jag tänkte på det att jag drack 4 liter hostmedicin, är det farligt? Tror ni jag dör nu?

Hoppas inte jag dör, för jag är ju så otroligt snygg och världens överlägset smartaste människa. Hade jag träffat världens näst smartaste människa hade jag sagt: "Hej din jävla idiot, snygga kläder din fjant". Liksom, hur kan man leva med att gå klädd i bara T-shirt och jeans. Jag har alltid märkeskläder på mig som är så dyra att jag helst inte rör mig i dem, eftersom jag inte vill smutsa ner klädernas insida med hudceller.

Idag när jag var ute på stan så såg jag en gammal tant. Hon gick inte lika fort som en kille  från Kenya som joggade bredvid. Alltså, jag verkligen hatar gamla tanter som går långsamt. Har de ingen respekt för oss yngre som har lite ont om tid. Jag menar, jag måste ju fram till affärerna som har börjat sälja den nya brunkrämen som jag hade tänkt smörja ut över hela ansiktet. Jag tycker nämligen att det är helt galet snyggt att ha ett två cm tjockt lager brunkräm i ansiktet, och ett ännu fetare lager idominsalva på läpparna. Finns det någonting snyggare än att se ut så? Det finns ju liksom ingen som bryr sig om att färgen i ansiktet inte alls stämmer in med färgen på resten av kroppen, eller ens halsen, och att det ser förjävla dumt ut?

Nej nu måste jag kila, jag ska ut med mina tjejkompisar som ser exakt likadana ut som jag. Vi ska dricka äppeljuice och låtsas som att det är öl, för vi är så jävla COOOLA. Tjingeling.




Om du läste hela inlägget så FÖRLÅT. Hoppas bara att du uppskattar mina vanliga inlägg mer nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0