Redan uppe...

Trots min extremt felvridna dygnsrytm är jag redan uppe... Nästan före tuppen. Besvikelsen över nattens misslyckande har börjat avta så smått, men fortfarande är inte såren helt läkta. Eftersom jag inte kommer på någonting mer ointressant att skriva bjuder jag på en liten dikt:

"Ladan Brinner!" ropar Sven
"nej för i helvete inte igen"
Ulf kommer spingande i rask takt
han gör sedan allt som står i hans makt
men eldens lågor slukar både lada och Sven
stackars ulf har förlorat sin bäste vän
Ulf önskar att de fått mer tid
men nu får hans bästa vän, ladan, vila i frid.

Man kanske skulle släppa en diktbok...?

Don't Stop Believing, Hold On To That Feeling // Eder Allsmäktige: Viktor "Den Store" Jansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0