Topp 3: Saker jag stör mig på hos människor

En lista som jag slipat på länge. Riktigt länge, och trots det är den riktigt svår att få till. Nu känner jag mig dock ganska nöjd, trots att listan kan förändras till och från.

3. Folk som har öronen innanför kepsen: Det ser så jävla puckat ut. Har man keps ska fan öronen vara på utsidan, inte instoppad på nåt jävla konstigt och fjantigt sätt. Usch, fy och blä! Har du öronen innanför kepsen så kan du tyvärr aldrig bli min vän.

2. Folk som säger "Dubbelt så bättre": Hur fan är dessa människor skapta? "Dubbelt så bättre", herregud hör ni inte hur fel det låter? DUBBELT SÅ FAKKING BRA HETER DET! Seriöst, säger man dubbelt så bättre så måste man ju ha kommit till Sverige tidigast igår. "Hej jag heter Ahmed och jag är dubbelt så bättre än dig på fotboll". Nej det är du inte din fjant, du är möjligtvis DUBBELT SÅ BRA. Säger du "Dubbelt så bättre" i min närhet kommer jag nog vålla dig fysisk skada, psykiskt skadad måste du ju uppenbarligen redan vara...

1. Folk som cyklar med trampan mitt under foten med lätt utåtvinklade fötter: Det måste fan vara bland det värsta som finns. Hur i helvete tänker man egentligen? Alltid ser man nån jävla söndagscyklist som är ute i seglarskor och cyklar med superrak rygg och felvinklade fötter med trampan helt jävla felplacerad, mitt under hålfoten. Hur kan man ens cykla så? Känner man inte att man förlorar typ 50% av all kraft? Nej, usch folk som cyklar med trampan mitt under foten med lätt utåtvinklade fötter borde skjutas av genast. Rada upp dom jävlarna och fyra av. Gör du det i min närhet, då smäller det alltså...


Don't Stop Believing, Hold On To That Feeling// Eder Allsmäktige: Viktor "Den Store" Jansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0