Bandit Rock och All Nightmare Long


Hetfield skriker ut sin ilska över att man bara spelar en Metallica-låt på Bandit.


Helt seriöst börjar jag nu undra om Bandit Rock bara har tillgång till typ 4 låtar. Jag lyssnar sällan på kanalen, brukar mest byta till den för att undgå reklamen på rockklassiker, men lyssningstiden till trots så får jag ändå ALLTID höra All Nightmare Long med Metallica. Visst, det är en bra låt, det är inte det jag klagar på, men seriöst, den låten måste ju spelas minst 3-4 gånger varje TIMME.

För i helvete Bandit, det är som ett skämt. Idag till exempel så satt jag i bilen två gånger, sammanlagt tid ungefär 25 minuter. Jag hann under denna tid byta till Bandit Rock 106,3 två gånger, och lyssnade väl ungefär på denna kanal i totalt två minuter. Och tänka sig, båda gångerna jag bytte till 106,3 så spelades All Nightmare Long. Nästan så man börjar skratta. Hur kan en radiokanal ha sån oerhörd brist på variation? Skärpning Bandit, skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0