Com Hem-reklamen



Hur kan man göra en så dålig reklam som Com Hems parlamentetparodi? Det är ju helt makalöst hur man kan lyckas leverera en reklam som är baserad på ett humorprogram, men istället för att göra någonting roligt så lyckas man skapa det kanske mest pinsamma i TV-historien. Programledaren är ju bara helt hopplöst uruselt värdelös och de två fjantarna Judit och Judit kan ju vara reklamhistoriens klart sämsta personligheter.

Jag förstår inte ens hur tankegångarna har gått när man gjorde reklamen. Det är omöjligt att förstå hur det hela är tänkt. Ska det vara roligt? Ska det vara så tråkigt så att det blir roligt? Ska det bara vara något jävla skit där Com Hems namn figurerar?

Oavsett hur man tänkte så misslyckas man ju brutalt. Det är inte roligt. Det är inte så tråkigt så att det blir roligt. Det är visserligen skit där Com Hems namn figurerar, men varför i helvete skulle man göra en reklam vars mål var att skapa hat? Det är helt enkelt bara riktigt jävla dåligt.

En reklam kan knappast bli sämre. Den är så dålig på samtliga plan att det faktiskt blir oerhört pinsamt att bara titta på den, och jag är säker på att reklamen inte bara får folk att välja andra alternativ än Com Hem, utan jag tror till och med att den får redan befintliga kunder att skämmas. Jag skäms över hela mänskligheten när jag ser reklamen och jag ber till gud, trots att jag inte är troende, varje gång den sänds att Com Hem ska lägga ner hela sin verksamhet. För den är pinsamt dålig, totalt värdelös och troligen tidernas sämsta reklam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0