Förlåt förlåt förlåt...

Om du någonsin läst en text skriven utav mig så ber jag om ursäkt. Jag är en komplett idiot och kan tyvärr aldrig ge dig din slösade tid tillbaka. Förlåt för det fruktansvärda ordbajseri som mitt språkbruk ofta mynnar ut i, och förlåt för att jag aldrig skrivit, skriver eller kommer att skriva någonting vettigt.


Har du läst ända hit? Förlåt... Men jag kan tyvärr aldrig ge dig den tid du förlorade, genom att läsa ända hit, åter. Jag saknar gåvan att kontrollera tiden. Förlåt för det.


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de två inledande nonsensstyckena som du eventuellt har läst. Det var mycket dumt av mig och det är ingenting som jag planerar att göra igen. Det bara kommer, som en vind som saktar sveper in över de oktoberfrostiga hustaken längsmed en kuststad vars namn inte behöver nämnas. Det är oviktigt, endast en benämning som någon hittat på i brist på någonting bättre.


Nej men hallå, vad håller jag på med egentligen? Förlåt att jag spårade ur med något löjligt poesitrams. Eller nej vänta. Alltså, jag menar inte att poesi är töntigt, det kan vara jättefint, men nu var det ju inte riktigt så att jag ville skriva någonting poetiskt. Men om du är poet, eller bara tog illa upp, så måste jag be om ursäkt, det var verkligen inte meningen att säga någonting ont om poesi.


Var var jag någonstans... Jo just det, jag bad om ursäkt för min ordbehandling och mina värdelösa texter. Förlåt. Jag kan verkligen inte skriva någonting vettigt. Alla mina texter behandlar ämnen som ingen bör bry sig om, det är det enda som jag behärskar. Att jag skulle försöka ge mig in på ämnen som verkligen har en mening är ingenting som jag skulle njuta av, och det tror jag inte att du som läsare skulle göra heller. Men om du mot förmodan skulle göra det det så ber jag om ursäkt för alla mina inläggs totala avsaknad av substans.


Nej men sorry, den här texten fungerar inte... I ärlighetens namn, förlåt för att jag aldrig riktigt kommer till ett avslut. Du måste ju nu har suttit och läst en på tok för lång text där jag bara vill säga förlåt för att jag skriver om idiotiska ting. Jag ber om ursäkt för detta, det var verkligen inte meningen att den här texten skulle bli någonting annat än en ursäkt. Jag ville bara säga förlåt, så nu gör jag det. Förlåt allesammans. Förlåt...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så här kommer ni få se kissie på halloween det kan experienceno1 avslöja idag. Vad tycker ni?



http://experienceno1.blogspot.com/2009/10/kissies-halloween-outfits.html

2009-10-12 @ 14:37:54
URL: http://experienceno1.blogspot.com
Postat av: Anonym

du e helt bäst ,,,allt du skriver e helt otroligt bäst. det finns inge bättre än att läsa dina inlägg om inget viktigt,egentligen helt oviktiga saker,,men det e kankse det som e så jävla härligt:D!!!!!!!

tack

2009-10-12 @ 15:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0