Vi firar 100!

Oj vilken fantastisk nyhet. Ettpaeron firar 100 inlägg, och som vi ska fira. Jag tänker ge bloggen två presenter, varav den ena är helt värdelös och den andra är snäppet sämre. Det kommer att bjudas på en dikt och en alldeles särskild överraskning till bloggen som tagit världen med storm!

Först ut har vi dikten:

Ettpaeron firar 100 inlägg, stark och solid, precis som en vägg

Världens genom tiderna sämsta blogg, vem vill egentligen se mig föra logg

Inget av intresse har jag ännu skrivit, alla läsare har hjärntvättade blivit

Att folk inte slutat läsa förstår jag ej, är ni dumma, efterblivna eller eller bara älskar ni mig?

Det sista alternativet låter mest troligt, för allt jag skriver är ju sanslöst roligt

Nej vänta ett tag, nu tänkte jag inte rätt, för allt jag skriver saknar vett

som avslut så vill jag säga en viktig sak, jag ska inte dra ut på det, jag ska vara rak

Jag hatar dessiréenilsson och amandavardet, ettpaeron.blogg.se är bloggen som har det!



Den andra presenten, den så kallade överraskningen, kommer nu. Den består av att jag ska försöka forma till en fanfar, som är inspirerad av soundtracket till "Hajen", med ord.

Para
Para Para
Para Para Para Para
Param pam pam paaaam!


Det gick inte så bra, men det var värt ett försök. Grattis Ettpaeron, må du leva liiiiite längre än den genomsnittliga frukten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0