Frågor och Svar

Eftersom det finns på alla andra bloggar i hela världen så kommer här en såndär jätteintressant Q&A-del, med den väsentliga skillnaden att jag inte har fått några frågor utan skrivit alla själv. Är det någon som har en fråga så kan ni gärna skicka den till Hemköps huvudkontor så får de sig en liten trevlig överraskning.

Är det sant att det var du som dödade Bambis mamma?
-Nej

Det ryktas om att du saknar överkäke, stämmer det?
-Det är faktiskt helt fel. Jag saknar dock underkäke och har istället två överkäkar, där den ena är upp och ned-vänd.

Fick du bra kontakt med Eddie Van Halen under din sejour som sångare i bandet?
-Jodå, jag och Eddie fick mycket bra kontakt. Han brukar än idag skicka blommor och småsnuskiga dikter när jag fyller år. Jag tror att han vill ha mig.

Har du någonsin gått ner för en uppförsbacke?
-
Nej, jag går bara ner för nerförsbackar.

Är det du eller jag som låter nu?
-Det är helt tyst, ingen av oss låter.

Det sägs att din flickvän är sjukligt intresserad av vårtsvin, är detta sant?
-Tror du själv att jag skulle ha en flickvän, mitt under självaste fotbolls-VM? Galenskap...

Är det sant att den kinesiska muren inte alls är det sista man ser när man reser till rymden, utan att din penis istället övertagit den platsen?
-Det stämmer.

Simmar du lika fort i fisksoppa som i vatten?
-Det antar jag, men jag har faktiskt aldrig provat.

Skrev du verkligen flera av Malcolm X tal?
-Det kan jag tyvärr inte uttala mig om.

Om du var tvungen att gå böjd i 45-graders lutning framåt eller bakåt i resten av ditt liv, vilket skulle du välja?
-Definitivt bakåt, jag är ett stort fan av Nordman.


Tack, det var allt för den här gången. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

2010-07-05 @ 11:27:08
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.

2010-07-05 @ 16:09:18
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Godnatt och sov gott :)

2010-07-07 @ 23:10:31
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: saara

underhållande ialf!

2010-07-27 @ 11:38:57
URL: http://saarasaucedo.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA så sjukt kul haha älskar den här bloggen

2010-08-09 @ 11:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0