Världens sämsta klädesplagg

"Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder" är ett gammalt skituttryck som inte på något sätt är sant. Vi vet alla att det inte stämmer, eftersom det verkligen kan finnas dåligt väder. När det haglar ned isbollar stora som golfbollar är det till exempel väldigt svårt att se det positiva i den gällande väderleken. Andra halvan av ordspråket är dock sann. Det finns dåliga kläder, men det finns även usla kläder.

Världens kanske sämsta klädesplagg såg alldeles nyligen dagens ljus, och det är ett plagg som riktar sig till män. Helt i onödan har någon bestämt sig för att den evigt funktionella kalsongen ska bli lite uppiffad, och därför lanserade denna någon vad som kallas för "sid-string". Det ser ungefär ut som en halv stringkalsong, och den verkar på alla tänkbara sätt vara fullständigt vidrig att ha på sig. Och att titta på.



Den ser ut att mosa hela paketet på ett rysligt obehagligt sätt, men trots att den ser direkt obekväm ut så finns det en sak som oroar mig än mer med denna totala idiotprodukt. Hur ska denna kalsong hållas uppe? Det ser ut som om den både borde och kommer ramla av när som helst.

Nej, det är över huvud taget svårt att hitta något som helst positivt med denna pungkrossande tygtrasa. Det skulle väl vara att den manliga modellen som tvingats visa upp detta makalöst usla plagg har en väldigt feminin stjärt. Den ser väldigt fast och spänstig ut. Fast vid närmare eftertanke så är jag inte säker på att det är så positivt det heller. Jag vågar påstå att jag aldrig kommer krossa mitt ädla organ med denna halv-stringmodell, inte ens om alla mina kalsonger mystiskt skulle försvinna eller bytas ut mot just sid-string. Jag går nog hellre naken faktiskt. Då ser man ju mindre idiotisk ut än i det där töntplagget.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det där måste nog vara världshistoriens mest osexiga plagg någonsin! Men herregud det ser verkligen ut som en kvinna på tredje bilden...

Svar: Så du hade inte haffat en kille som sprang runt i det där plagget menar du? :P
Viktor Den Store

2013-04-20 @ 09:40:12
Postat av: JP

Wtf??!!! Har aldrig sett något liknande!!! Hur ska den sitta kvar, är det tänkt? Ståltråd i sömmarna?
Känner att det kan bli en smula awkward i omklädningsrummet på gymmet, om någon glad herre i sina bästa år skulle göra entré med ett par sidstringers.

Som du säger, hellre naken än med dessa på. Snacka om avtändande.

Svar: Jag har faktiskt ingen aning om hur den kan sitta kvar. Det är ett mysterium...
Viktor Den Store

2013-04-20 @ 13:41:10
Postat av: X

Jag antar att ClaesG Göran kommer gå in och säga att de är sjuktsnygga eftersom han är så pass korkad. Och usch, nu fick jag bara en äcklig bild med han i dom, hoppas du lider med mig nu..

Svar: Usch fy, tänk aldrig sånt igen!
Viktor Den Store

2013-04-20 @ 15:33:52
Postat av: Amanda

Haha, nja inte direkt :P Föredrar nog kalsonger på män som lämnar lite mer åt fantasin ;)

Svar: Vadå, vem vet vad en man i sidstring gömmer under den där lilla tygbiten?! :D
Viktor Den Store

2013-04-20 @ 18:40:01
Postat av: Amanda

Jag har nog mina aningar om vad som bör finnas där under ;) Finns inte så mycket utrymme i ett sådär litet tygstycke att gömma något annat än det "heligaste" :P

Svar: Jag tror nog att mannen/kvinnan på bilden gömmer någonting oväntat därunder!
Viktor Den Store

2013-04-21 @ 19:51:36
Postat av: Amanda

I sådana fall så hoppas jag på choklad därunder! :]

Svar: Haha, usch så kladdigt!
Viktor Den Store

2013-04-21 @ 21:41:13
Postat av: Alexandra

hahahaha, herregud vad skön du är. Gift dig med mig!

Svar: Jag är myyyyyyyyyyyyycket tveksam till om du verkligen skulle vilja det...
Viktor Den Store

2013-04-28 @ 16:41:33
Postat av: Alexandra

Nej, tror vi hade haft ett perfekt äktenskap faktiskt. Ganska sjukt, men bra.

Svar: Men tänk om jag är en enormt fet rullstolsburen man som är närmare 40?
Viktor Den Store

2013-04-28 @ 18:03:18
Postat av: Alexandra

Nä asså jag har en känsla av att du inte är det. Och vem vet, jag kanske är en fet brud med 4 armar och ingen näsa? Då hade vi ju vart ett ganska fint par ändå :)

Svar: Jag är ganska övertygad om att du typ är en blond tjej som bor mindre än 70km från Göteborg och som jobbar på krogen *blink blink*
Om jag säger att jag är kroniskt full, vill du fortfarande gifta dig då?
Viktor Den Store

2013-04-29 @ 14:51:00
Postat av: Alexandra

hahaha, google is your friend! Kroniskt full? Låter fan som en dröm ju. Sålänge jag får vara kroniskt full med dig så är jag nöjd.

Svar: Google är allas vän, utom din i just det här fallet kanske :P Nåja, ska ärligheten fram är jag nog motsatsen till kroniskt full. Finns det över huvud taget någonting jag kan säga som gör att jag känns mindre lockande?
Viktor Den Store

2013-04-29 @ 21:37:26
Postat av: Alexandra

haha, nä jag vet inte faktiskt. Kommer nog va lite olyckligt kär i dig livet ut, eller ja, i din personlighet iaf!

Svar: Nej men fy. Jag lovar dig att jag är skräp!
Viktor Den Store

2013-04-29 @ 21:54:18
Postat av: Alexandra

Tror jag inte alls att du är serru. Och jag brukar ha rätt :)

Svar: Och jag har aldrig någonsin fel. Jag är hemsk, hemskt, hemsk. Och ful dessutom!
Viktor Den Store

2013-04-29 @ 22:04:32
Postat av: Alexandra

hahaha, det betvivlar jag starkt. Mycket, mycket starkt. Typ som chili, så jävla starkt.

Svar: Chili är ju svagt jöh! Varför tvivlar du på detta?!
Viktor Den Store

2013-04-29 @ 22:37:02
Postat av: Alexandra

haha men inte så skitstark från typ mexico! Nä men jag är synsk duvet, så känner det på mig bara. Tror du ljuger som fan för att du ska slippa gifta dig :(

Svar: Okej då, vi gifter väl oss då. Men tro inte att jag tänker bosätta mig i Borås!!!
Viktor Den Store

2013-04-30 @ 12:56:03
Postat av: Alexandra

Haha äntligen! Att du skulle behöva va så jävla svår.. Nä men självklart inte, vill bort ifrån denna skithålan så fort som möjligt. Tänkte mig giftermål i Las vegas och sen så fortsätter vi därifrån?

Svar: Ska vi åka uppåt eller nedåt från Vegas?
Viktor Den Store

2013-05-01 @ 22:36:06
Postat av: Alexandra

Uppåt tycker jag :)

Svar: hmm... har du något specifikt mål?
Viktor Den Store

2013-05-03 @ 15:56:34
Postat av: Alexandra

Nja, vill dra typ en roadtrip genom hela usa, sen ner till mexico kanske och hawaii!

Svar: It's a deal. En roadtrip genom usa är en av mina drömresor! :)
Viktor Den Store

2013-05-06 @ 15:23:09
Postat av: Alexandra

Ja en av mina med :) Finns ju en del kul grejer man kan hitta på där liksom, man lär ju inte ha tråkigt en sekund typ.

Svar: Så när drar vi?
Viktor Den Store

2013-05-14 @ 17:56:18
Postat av: Alexandra

Asså jag tänkte mig typ i början av september? Då är ju ändå den svenska sommaren över och allt går tillbaka till det vanliga skittråkiga. Så då slipper vi det och drar till staterna istället :)

Svar: Det låter fantastiskt. Hoppas jag har lite pengar över då bara! :)
Viktor Den Store

2013-05-14 @ 20:35:14
Postat av: Alexandra

Haha ääh, vi rånar en bank :)

Svar: Nämn tid och plats så är jag där med en strumpbyxa på huvudet! :)
Viktor Den Store

2013-05-19 @ 04:59:41
Postat av: Alexandra

Haha men okej, midsommar? Tänkte det är smart eftersom alla är lediga då liksom. hahaha blond och smart...

Svar: Bra tänkt! Vilken bank väljer vi? :)
Viktor Den Store

2013-05-22 @ 16:58:19
Postat av: Alexandra

Jag är ju inte så insatt i banker men.. Swedbank? :)

Svar: Jag tänkte mer på specifikt vilken bank på vilken adress, inte vilket företag :P Måste ju börja planera själva utförandet! :)
Viktor Den Store

2013-05-22 @ 17:30:24
Postat av: Alexandra

Haha jaha, du tänker så.. planering är inte min starka sida. Men vi borde väl satsa på typ den största banken i Sverige? Vart den nu ligger :)

Svar: Det har jag faktiskt ingen aning om, men någonstans i Stockholm låter i alla fall rimligt, tycker du inte?
Viktor Den Store

2013-05-25 @ 19:16:59
Postat av: Alexandra

Jo, jag tror också detta. Men ska dit snart så löser det då :)

Svar: Perfekt. Hör av dig när det är dags :P
Viktor Den Store

2013-05-27 @ 19:04:50
Postat av: Alexandra

Haha, skickar flaskpost i god tid!

Svar: Åh vad jag ser fram emot det. Har aldrig fått flaskpost i hela mitt liv. Nu ska jag gå längsmed vattnet varje dag och spana!
Viktor Den Store

2013-05-28 @ 21:27:07
Postat av: Alexandra

Haha, ellerhur, det är sånt man drömmer om ska hända en minst en gång i livet iaf!

Svar: Helst hela tiden. Skulle vilja få all min post så!
Viktor Den Store

2013-06-02 @ 16:12:36
Postat av: Alexandra

ellerhur! Måste nog överväga en flytt närmare havet då..

Svar: Det är ju asfint att bo nära havet. Om det är över 30 grader i vattnet kan man till och med överväga att bada!
Viktor Den Store

2013-06-13 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0