Claes-Göran Olofsson - Del 4

Ett par månader har nu gått sedan Claes-Göran Olofsson fick psykbryt över att någon berättade sanningen om hans monumentalt värdelösa skittjänst, men den "debatt" som vi började föra då har ännu inte tagit slut. Av den anledningen, samt att det fortfarande är sanslöst roligt att se denna lågintelligenta amöba göra bort sig, så kände jag att det nu var dags för en liten update.

För ett tag sedan så insåg Claes-Göran till slut sin underlägsenhet i de flesta ämnen som debatten förgrenat sig i. Därför satte han upp en regel för sig själv att han inte skulle svara på någonting som inte handlade om hans tjänst. Det hela låter ju faktiskt ganska vettigt, eftersom det trots allt var tjänsten vi diskuterade från första början, men tyvärr blev denna regel något av ett bakslag. Claes-Göran har nämligen, trots sitt påstående, vägrat att svara på några som helst frågor om tjänsten han erbjuder. De få gånger han faktiskt har svarat så har svaren genomgående varit sämre än inget svar alls.

Den mycket simpla frågan: "Hur många kunder har du?" har exempelvis besvarats med det smått osannolikt idiotiska svaret: "Mellan 0 och 7 miljarder". När man sedan frågar varför han inte bara kan säga den faktiskta siffran - antagligen noll - så har detta besvarats med att han inte kan göra detta eftersom antalet kunder kan ha ändrats när jag väl läser svaret. Detta är ju självklart massivt korkat av så många anledningar att jag inte ens behöver gå in på det hela, men det ger åtminstone en fingervisning av hur Claes-Göran gör allt för att fly undan frågorna jag ställer.

För att ytterligare försöka fly undan andra frågor jag ställt så har Claes-Göran tagit till ett knep som även det är ofantligt dumt. Han ställer irrelevanta och dumma motfrågor som jag tvingas besvara innan han tänker svara på mina frågor. Problemet med detta är att när jag väl svarat på en fråga så verkar Claes-Görans brist på läskunnighet göra att han själv inte kan se eller förstå att jag faktiskt har svarat. Därför blir ständigt hans respons på mina svar att jag inte har svarat på hans fråga, och att han således inte kan besvara mina. Allt är en enda röra, som alltid slutar med att jag måste svara på samma fråga ett halvdussin gånger innan Classe förstår att jag faktiskt har svarat. När mina kommentarer väl har letat sig in innanför hans decimetertjocka skallben så visar det sig dock att jag inte kommit närmare att få svar på mina frågor. Nej, för istället ska Claes-Göran ställa en irrelevant och dålig följdfråga på den tidigare frågan.

Jag förstår att det låter lite rörigt, och det beror enbart på att det är väldigt rörigt. Varje fråga Claes-Göran ställer måste besvaras minst tre gånger innan han förstår att ett svar har kommit, och därefter kommer det bara en ny fråga. Det går alltså inte att komma närmare att få ett svar på sina egna frågor, eftersom Claes-Görans mycket, mycket tydliga feghet sätter stopp för detta. Denna feghet är ju för övrigt mycket rolig på grund av den dubbelmoral som den innebär. Claes-Göran kallade ju nämligen mig för feg eftersom jag inte ville åka till en parkeringsplats och slåss, medan han själv alltså är så heroiskt modig att han inte ens vågar svara på några enkla frågor.

Än så länge så finns det inget ljus i tunneln, varken vad gäller svaren på mina frågor eller debattens slut. Det enda man med säkerhet vet är att det inte går att förlora i en debatt mot Claes-Göran Olofsson. Det blir ju så när han hela tiden ignorerar alla argument, struntar i fakta, ljuger konstant, misslyckas med att läsa, begår så grova språkfel att det han skriver betyder någonting annat än det han menar och att dessutom alltid flyr från ämnet. Detta bedrövliga sätt att debattera på är dock inte bara en nackdel. För mig som faktiskt tar mig tid till att både läsa och besvara eländet så blir det hela väääääldigt roligt. Jag får mig minst ett gott skratt om dagen, så därför är det ganska härligt att jag ännu inte kan se något ljus i den där tunneln. Jag undrar hur länge denna människa står ut med att göra bort sig...


Här kan ni läsa om eländet... http://classeslillablogg.wordpress.com/2013/04/12/fick-en-totaldiss-av-min-ide/

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Att den där karln inte ger upp, nästan som att jag ska gå tillbaka på hans blogg med ett annat alias bara för att jävlas igen.

Har du twitter förresten?

Svar: Jag har twitter, men den används väldigt sparsamt... https://twitter.com/ViktorDenStore
Gå tillbaka till hans blogg med annat alias. Det är riktigt skoj om man ger det lite tid! :D
Viktor Den Store

2013-07-17 @ 16:27:07
Postat av: Mys-Persson

^
Du kanske såg IP-nummret men det var ju jag igen.

Svar: Jag tackar för klargörandet! :)
Viktor Den Store

2013-07-17 @ 16:27:40
Postat av: Mys-Persson (eller nånting)

Huhu, nu har jag gjort en kommentar under ett sjunde alias, det roliga är också att det var inte förns jag skrev med "Mys-Persson" han upptäckte mig som samma, stackars lilla men äckliga gubbe..

Svar: haha I like it!
Viktor Den Store

2013-07-17 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0