Inverterad bucketlist #2

Jag tänkte att jag nu kunde fylla på med tio saker till jag absolut inte vill göra innan jag dör. Detta främst för att jag inte har mycket annat att skriva om, så jag producerar några rader ren avföring för att se lite mer aktiv ut.

  1. Bo i en bajamaja
  2. Fastna med pungen i ett skruvstäd
  3. Plastikoperera mig så att jag får spenar
  4. Flörvandlas till en lök
  5. Sova på krossat glas och glödande cigaretter
  6. Böja en sked enbart för att på så vis bli vän med Uri Geller
  7. Dricka fotogen
  8. Göra äppelpaj av maskätna äpplen
  9. Raka mig med en gräsklippare
  10. Stoppa korv med kungafamiljen

Ja... Det var väl allt för den här gången. På återseende när jag har någonting lite vettigare att skriva om...

Kommentarer
Postat av: Mulla Omar

Ofta du INTE vill stoppa korv med kungafamiljen

Svar: Med kungen och Silvia kanske, inte med kungabarnen. Orkar inte med deras tjat om mer kött...
Viktor Den Store

2013-07-07 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0