10 saker till ni inte visste om mig

I egenskap av att jag inte har så mycket att skriva om så kan jag fortsätta utbilda er i ämnet mig själv. Därför kommer jag droppa ytterligare en bomb, när jag nu avslöjar ytterligare tio saker som ni absolut kanske troligtvis inte visste om mig.

1. Låten "Fröken Fräken" handlar om mig.

2. Jag tycker läppglans är en av de viktigaste uppfinningarna någonsin.

3. Jag var linjedomare vid slaget vid Gettysburg.

4. Jag tror att jag har tagit simborgarmärket, men jag är inte säker. Silverfisken är jag dock bombsäker på att jag klarade av att ta utan problem!

5. Blir ofta misstagen för att vara en mård.

6. Har en granne som bor i andra änden av staden. Hur vi löste det rent tekniskt tänker jag dock inte avslöja.

7. Gifter mig hellre med en tapir än en fakir.

8. Sover de tre höstmånaderna i ett badkar fyllt med mjöl, helt utan anledning.

9. Jag har sett Fantomen utan kläder.

10. Har aldrig sett en munk i ett kloster, men i ett bageri har jag sett massvis.

Ja, det var allt för denna gång. Ska försöka vara lite mer sur i nästa inlägg, det är ju det jag är bra på. Adjöken så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

5an hahahahahahah! OKEJ?!:D

Svar: Det är sant?! :D
Viktor Den Store

2013-04-04 @ 17:27:13
URL: http://jannny.blogg.se
Postat av: JP

Du e fan sjuk xD

Svar: Är det bra eller dåligt? :o
Viktor Den Store

2013-04-09 @ 20:25:27
Postat av: JP

Bra. Alltid bra.

Svar: Det tackar jag för! :)
Viktor Den Store

2013-04-10 @ 06:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0