12 saker ni inte visste om mig

Jag brukar väldigt ofta, på gränsen till alltid, ta inspiration av underbara Dessies fantastiska blogg. Av den anledningen tänkte jag härmed sno en av hennes idéer, nämligen den där jag ska berätta tolv saker som ni inte visste om mig. De flesta av idéerna bör åtminstone vara nyheter för eder alla, och troligen kan en hel del även vara gränsfall till nyheter även för mig. Man glömmer ju så lätt saker om sig själv... Nåja, här kommer i alla fall listan:

1. Jag innehåller hästkött

2. Jag tycker ganska mycket om pastasallad om man tar bort salladen, den är äcklig.

3. Min överläpp är en underläpp och min underläpp är en överläpp.

4. Jag är mycket förvirrad av hela konceptet med varma mackor, då jag tycker det är högst oklart vid vilken temperatur de varma mackorna övergår till att bli vanliga mackor.

5. Ibland, för att sätta lite extra krydda på tillvaron, så brukar jag uttala ordet "Juice" som "Youusch".

6. I mitt tidigare liv kan jag ha varit en lök, men det är bara en gissning.

7. Jag tycker om både frukt och sms, men jag vet inte riktigt vilket som är bäst.

8. Det är jag som sjunger i låten "Bailando" med Paradisio, tjejen som syns i videon mimar bara.


9. Snoop Dogg brukar ibland fråga mig om vi inte ska röka en feting tillsammans, men hittills har det inte blivit av på grund av en... Ehhh, Snoop har varit sjuk.

10. Jag har aldrig fått flaskpost i hela mitt liv :(

11. Innan jag dör ska jag ha ätit en Malteser på Malta (inte hundrasen, utan godiset).

12. Jag hånskrattar åt människor som torkar sig när de har bajsat. Det är så sjukt överskattat.

Nu när jag ser tillbaka på listan så känns ju det mesta ganska självklart. Ni kunde säkert gissa er till det mesta, även fast ni inte känner mig. Jag ursäktar härmed min existens och drar mig tillbaka till skuggorna. Adjö så länge...

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV: Fast att vara bra på kurragömma är ju inte så illa det heller! Jag kan ju söka jobb på dagis och hålla barnen sysselsatta hela dagen när de letar efter mig! Superduper-merit ju!

Du får se till att ta tag i det där med Snoop, han är en störtskön kille när han väl får sin feting.

Svar: Men barnen kommer tröttna på att leta och ge upp, och då sitter du där helt ensam, ihopkrupen i någon vrå...
Ska se om Snoop svarar när jag ringer...
Viktor Den Store

2013-03-22 @ 09:48:47
URL: http://mydearestdarling.blogg.se
Postat av: Elise

Alltså det här gjorde min morgon. Synd att du inte bor på v(b)ästkusten så kanske du hade fått någon av alla flaskposter jag har skickat utan svar :(

Svar: Kan du inte få till någon skruv på flaskan så den tar en sväng till Stockholm då?
Viktor Den Store

2013-03-22 @ 12:11:52
URL: http://Furelisen.blogspot.com
Postat av: Elise

Har aldrig varit varit någon höjdare på boll (flask?)sport tyvärr, men annars så

Svar: Träna för fan!
Viktor Den Store

2013-03-25 @ 17:01:18
URL: http://Furelisen.blogspot.com
Postat av: Elise

Dude, är på väg till poweryogapass as we speak. Flask(eller boll)sport är bara för förvirrande..

Svar: Det är ju klart mindre avancerat än yoga. Det om något är ju ett mysterium...
Viktor Den Store

2013-03-25 @ 17:18:38
Postat av: JP

Som du förstår så sträckläser jag inläggen som jag missat. Killen mittemot mig på tåget börjar se lite lätt besvärad ut när jag försöket låta bli att asgarva rätt i hans ansikte. Stavar jag fel en massa nu så skyller jag på tårögdheten.

Svar: Jag har förstått det. Han får väl ha förståelse för att folk skrattar honom i ansiktet, det är fullt normalt! :D
Viktor Den Store

2013-04-09 @ 20:38:27
Postat av: JP

Tycker jag med. Men han förstod nog inte det.

Svar: Vilken amatör!
Viktor Den Store

2013-04-10 @ 06:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0