Amandavardet.blogg.se - Hatupdate

Senaste nytt från helvetesbloggen: Amanda ska umgås med någon som heter Frida. Jag vill på grund av detta ta tillfället i akt att varna alla som heter Frida för att ni eventuellt kommer att få ert livs värsta kväll. Spring för livet, fly, rädde sig den som kan. Heter du Frida är det bättre att ta det säkra före det osäkra, så jag råder alla med detta namn att lägga benen på ryggen och fortast möjligt hitta ett ledigt skyddsrum som går att låsa från insidan.

För att vara riktigt säker råder jag dig även att placera ut vitlök utanför skyddsrummet, eftersom den blodsugande äckel-Amanda säkert vikarierar som vampyr. Du bör även bygga någon form utan mur utanför skyddsrummet. Har du inte kunskapen eller tiden att göra detta finns det ett enkelt knep. Släng ut en näve småmynt utanför skyddsrummets öppning så kommer snart en ganska stor grupp Judar infinna sig för att bilda en mänsklig skyddsbarriär. Enkelt, smart och mycket funktionellt.

Detta måttligt säkra kort till trots, var på er vakt. Jag skulle inte bli förvånad om Amandas eviga ondska sträcker sig så långt som till nazism. Lycka till, och må Gud vara med er!

Kommentarer
Postat av: Emil

<3

2009-08-11 @ 19:07:57
Postat av: jozefine

är du lite kär i amanda? gulligt!

2009-08-12 @ 17:15:36
URL: http://jozefinemodigh.blogg.se/
Postat av: Viktor Den Store

Tror du det själv eller?

2009-08-12 @ 17:36:48
URL: http://ettpaeron.blogg.se/
Postat av: jaa!!!

satan i helvete vad klockrent inlägg fy faaan va bra ...keep going,,,,jag dyrkar dig hahaha,,,judar,,hahaha

2009-08-13 @ 01:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0