Det Perfekta Mordet!

Redan i mellanstadiet när det var dags för praktik kom tankarna om att bli lönnmördare krypande in i mitt undermedvetna. Jag insåg snart att lönnmördare kanske är det perfekta yrket för mig. Man jobbar när man vill, tjänar riktigt bra med stålar och dessutom så kan man leka ninja, eller varför inte klä ut sig som indian och mörda med pilbåge?

Dessvärre hittade jag ingen praktikplats hos någon lönnmördare, då det tyvärr nog är ont om lönnmördare som tar emot praktikanter utan riktigt erfarnhet av åtminstone dubbelmord, men tankarna har funnits kvar sedan dess. När jag i högstadiet fick den fullständigt makalöst bra idrottsläraren Sascha Abdelnabi hamnade vi av någon underlig anledning i seriösa samtal (för mig var det seriöst, troligen inte för honom) om det "Perfekta mordet". Vi blandade våra idéer, likt man blandar oboy och mjölk, och jag tror fasen att vi genom att slå våra kloka huvuden ihop lyckades skissa upp ritningar för just det: Det Perfekta Mordet.

För att bli en framgångsrik lönnmördare, eller mördare över huvud taget, så krävs det att man inte lämnar några som helst spår. Därför är det ytterst viktigt att dådet är planerat "in i minsta detalj" som sickan så delikat uttryckte sig. Såhär ska du göra:

Du börjar med att raka och vaxa av dig ALLT hår på hela kroppen. Att tappa ett hårstrå på brottsplatsen vore nämligen tämligen olämpligt eftersom ditt DNA är något du vill hålla utanför utredningen. Därefter ska du se till att vara torr i munnen, för att undvika att spotta, samt klä dig i en helkroppsdräkt, likt den Kathy Freeman hade vid OS i Sydney.
(Handskar är även att föredra)

Därefter är det dags att gå över till själva utförandet av mordet. Det viktiga här är att det inte ska vara möjligt att finna ett mordvapen. Därför ska du utnyttja minusgradernas ädla funktion och dräpa din fiende med en fryst fläskfilé. Detta tillhygge är det verkligt geniala med detta mordet. Dels så fungerar det utmärkt som batong, men den riktiga storheten ligger i att den, efter utförandet av dådet, kan ätas upp. På så vis slipper du oroa dig för att mordvapnet ska hittas under utredningens gång.

Tyvärr skulle detta nog inte riktigt räcka till, framförallt inte vid seriemord, eftersom spaningarna då skulle intensifieras och du har fortfarande lämnat många onödiga ledtrådar. Det är därför viktigt att du dels slipar ner ditt offers fingertoppar för att omöjliggöra fingeravtryck, och dels att du drar ut offrets tänder för att man inte ska kunna identifiera honom genom dennes tandläkare. Givetvis måste du även komma ihåg att förgöra offrets plånbok med ID-handlingar för att ytterligare omöjliggöra identifikation.

Därefter, för att verkligen vara på den säkra sidan, ska du bada hela kroppen i syra, för att verkligen säkerhetsställa att inga som helst spår finns kvar på kadavret.

Sista steget är sedan att lägga den eventuellt uppstyckade kroppen (gör transporten lättare) i en sopsäck, som även är fylld med sten/blyvikter, för att sedan sänka kroppen till havets botten, förslagsvis någonstans mitt i ingenstans där det är djupt som satan.

Och det var allt. Mordet är omöjligt att lösa, även för den främste (Leif GW).

Notera dock att denna mordmetod är reserverad av mig och får endast användas på följande personer (listan uppdateras kontinuerligt):
Ernst Kirchsteiger
Drottning Silvia
Daniel Andersson
Krister Nordin
Amandavardet
Desirée Nilsson
Susanna Olofsson
Daniel Andersson
Harry Potter
Michael Wahlberg
Random snubbe från Skåne
Daniel Andersson


Tycker du att jag skrev Daniel Andersson mer än en gång? Ja, det stämmer... Förstår du nu hur mycket jag hatar honom?


Kommentarer
Postat av: master

"Kungsvatten", så slipper du ditt sista steg :)

2009-08-19 @ 01:53:13
Postat av: Anonym

Iron mike, finns inte han med på listan?

2009-08-19 @ 10:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0