Dikten om Daniel Andersson

Ingen människa, inte ens Daniels mamma, kan tycka om honom. Han är inte bara sveriges sämsta fotbollsspelare genom alla tider, utan han är också sveriges sämsta människa sedan tidernas begynnelse. Han har förpestat landslagsfotbollen så länge att jag inte längre kan minnas hur ett landslag som inte förstörts av hans sidledspassningar såg ut. Jag har försökt samla mina tankar för att försöka beskriva mitt hat i en dikt. Tyvärr räcker ord knappast till.

Daniel Andersson hela sveriges pest, förstöra för landslaget gör han bäst
Usel, rutten och riktigt jävla kass, kan knappast slå en tvåmeterspass
Utseendemässigt svag och med jobbig dialekt, förpestar vår tillvaro som en ond sekt
Kan ha sveriges minst känsliga fötter, sämre känsla än en påse nötter
Foten verkar vara som en stor klump, bättre att amputera och spela med en stump
Bollen flyger överallt utom dit den ska, Daniel Andersson vill ingen ha
Lagerbäck är enda undantaget, hans åsikter förstör för hela laget
Fy satan va dålig Daniel Andersson är, sälj honom till danmark och gör en bra affär
Även om man knappt tjänar någonting, för tusan, jag skulle betala för att få säga "tjingeling"
Min ilska uttrycks knappast nog i denna dikt, släng ut sopan från landslaget illa kvickt!
Landlaget kanske aldrig blir ett lag i världens topp, men utan Daniel Andersson finns det i alla fall hopp.


UT MED DANIEL ANDERSSON!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla rätt :D

2009-08-24 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0