OMG OMG OMG OMG! Mentosincidenten OMG OMG OMG OMG!

Ytterligare ett HELT MAKALÖST ögonblick i mitt liv!

Detta kan vara det största jag varit med om...

Jag sitter just nu och tittar på Rocky III, med Stallone i storform och den alltid överspelande Mr T i sitt esse. Jag kände plötsligt ett stort sug efter Mentos, vars fruktighet och sötma så ofta stillat min hunger. Till slut blev det plötsliga behovet för mycket för en man att överleva, vilket ledde till att jag helt enkelt tog fram en rulle. Sakta men säkert rullade jag fram den första runda godisbiten, allt medans munnen började vattnas i trånandet efter den fruktiga sötman, som snart skulle massera mina smaklökar och skapa den perfekta smakupplevelsen. 

Som alltid när det gäller Mentos så hoppas man instinktivt på att få så många rosa bitar som möjligt, då denna är lååångt mycket godare än både den gula och orangea. Och tänka sig vilken tur, den första var rosa. Men det slutade inte där. Även nummer två, tre, fyra, fem, sex, sju och åtta var rosa. Det hela slutade i att jag lyckats få ett paket där endast TRE (!) stycken godisbitar var av en annan färg än rosa.

Sällan har man väl varit så lyckligt lottad...

Don't Stop Believing, Hold On To That Feeling// Eder Allsmäktige: Viktor "Den Store" Jansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0