Russell Crowe i Beverly Hills Cop?

Precis som ALLA andra i hela världen så såg jag Beverly Hills Cop för 101004104104(...)519519 gången nu när den återigen visades på TV, men nu plötsligt hände någonting som gjorde filmen högintressant. Jag tror fan jag såg den fantastiske Russell Crowe precis i början av filmen. Det är så fruktansvärt likt att det måste vara Russell själv, i en av sina första roller.

Är det Russell Crowe?
Mannen till vänster, visst fan är det Russell Crowe?!

Don't Stop Believing, Hold On To That Feeling// Eder Allsmäktige: Viktor "Den Store" Jansson


Kommentarer
Postat av: Markus

Viss måste det vara det :P

2009-08-07 @ 00:38:49
Postat av: Markus

Visst måste det vara det :P

2009-08-07 @ 00:39:41
Postat av: Anonym

Kan dom "stora" bloggarna, så kan väl jag oxå ?



Jag driver en blogg där jag skriver om allting som kommer i min väg. Jag tänkte dock då ha en liten frågestund, så kom igen vännen. Ställ vilken fråga du vill =)



Kram

2009-08-07 @ 01:04:50
URL: http://thesecretlifeofmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0