This is tha booomb!

Snart bär det av till Hammarbybacken, där jag och min kära vän viktor ska ta och titta på soluppgången. Vi tar med oss han überkamera och en filt samt lite jordgubbar så vi kan sitta och mysa och titta på den fina soluppgången.

Eftersom detta är en menlös blogg som alla andra så rekomenderar vi starkt att ni använder kondom, då vi är så sjukt snygga att blotta tanken gör er gravida. Här kommer ni kunna läsa om våra konstiga upptåg, rimm och dikter samt en och annan gaynovell och kanske något mer som faller oss i smaken. Snaska kotte!

Jag avslutar mitt första inlägg med en gåta: Vart är galgarna?

Go with the flow, in motion with the ocean. Phil!


Kommentarer
Postat av: Jossan Au pair i USA

Mysig kvall ni ska ha da.. :P

2009-07-01 @ 02:43:10
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0