Desirée Nilsson är en idiot

Desirée Nilsson är en idiot. Det var allt jag hade att säga egentligen... Nedan följer en text skriven i frustration över hur en människa kan vara så störande endast genom att finnas till:

Hon är idiot samt en skam för hela mänskligheten. Hon får mig att skämmas över att vara både människa och svensk. Jag önskar verkligen att hon tappade samtliga fingrar och miste talförmågan. Allt hade blivit så mycket bättre då... Hennes intelligensnivå får krill, ja du läste rätt: KRILL, att framstå som ledande forskare, hon ser så äcklig ut så att till och med skånsk kalops ser aptitretande ut och hennes självinsikt är så dålig så att jag faktiskt inte kan komma på en bra liknelse.

Trodde du att min sågning var slut där? Jag citerar den klassiska karaktären Farbror Barbro: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
(...)EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"

Desirée Nilsson är nämligen en hemsk människa. Det sägs ju att vissa människor är så fula, både på insidan och utsidan, så att endast en mor kan älska dem. I Desirée Nilssons fall är det snäppet värre. Inte ens hennes mor kan tycka om henne, för det är nämligen teoretiskt omöjligt att känna den minsta lilla kärlek för detta monster. Mitt hat mot denna varelse kan knappast beskrivas med ord, men för att åtminstone lägga en grundsten så kan jag meddela att jag långt hellre skulle stå mitt i en bombanfall än ha dumpannan inom synhåll. Jag skulle hemskt gärna karva in hela Nya Testamentet i min penis om det enda alternativet till detta hade varit att tala med Desirée. Jag hade hellre haft "bortamatch" med Farmen Qristina än att.... ja ni fattar.

Usch vad Desirée Nilsson är hemsk. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0