Idiotgrannen går lös med borren i svinottan

Idag var det tredje dagen irad. Tredje fucking dagen irad som jag blev väckt. Tredje fucking jävla dagen irad som jag blev väckt av att någon i huset borrar i väggen. Det är inte så att människorna borrar på lite vettiga tider, typ på eftermiddagen, utan man har istället valt att tänka: "Nåja, nu är klockan 7. Kossorna måste mjölkas så det är lika bra att jag väcker hela huset", bara för att sedan gå fullständigt berserk med en slagborr.

Hela huset skakar så man tror att det är bombanfall, men som om inte detta vore nog så upphör borrandet till och från. "Skönt" hinner man tänka, samtidigt som man stänger ögonen och försöker somna om. Man hinner dock bara in i någon form av försömnsstadie för precis innan man ska gå i dvala drar den där jäveln igång borren igen. Han borrar dessutom bara i korta små intervaller så han verkar inte komma någonstans, även fast han nu har borrat i åtminstone tolv timmar under de senaste tre dagarna. Vad gör han egentligen, vad är det han försöker skapa? Ingenting vettigt kan kräva så mycket borrjobb som det som denna granne försöker åstadkomma. Försöker han göra ett enormt fyra-i-rad-spel över hela väggen?

Vad det än är så kan det knappast vara värt att gå upp i tidernas begynnelse för att utföra, så snälla granne om du läser detta: FUCK YOU, jag hatar dig. Borrar du en gång till på morgonen så ska du få se på andra bullar. Då jävlar alltså. Då jävlar tänker jag fan sticka ut dina ögon, kapa flyglarmet och gömma det i din lägenhet. Då kan du krypa runt där, i blindo, med blödande ögon och försöka hitta ett sätt att stänga av larmet på. Det är du fan värd, din fjant. Brinn i helvetet!

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

haft en bra fredag?:)

kram . ♥

2009-11-20 @ 23:17:45
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en narkoman, om sveken,misshandeln,förnedringen, som min familj har fått gå igenom.

http://sandratjulins.blogg.se

2009-11-22 @ 00:47:08
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt kindly unspoken med Kate Voegele (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/november/kate-voegele-kindly-unspoken-one-tree-hill.html#comment

2009-11-22 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0