Jag vill ha fredag idag!

Jag sitter här i min ensamhet och har så sjukt tråkigt. Alla andra får spring och leka i skogen medan jag har drabbats av en buller skada och får inte vara med. Det suger!
Så jag sitter och spelar sten-sax-påse mot mig själv och ibland så tar jag och utmanar skåpet här bredvid mig. Jag har hittills vunnit 10 av 10 gånger, så jag börjar tröttna på mitt dålig motstånd.
Till helgen hade man velat gå ut, men så blir inte fallet. Istället tvingas man vara hemma och vila örat så att hörsel ska bli som förut, vilekt jag inte tror då det inte har blivit bättre. Skit samma, man har ju två öron så ett kan man väl leva utan, eller?
Jag har suttit och filat på några sköna kontaktannonser jag har funderat på att skicka in till DN bland annat. Här kommer två bidrag som jag verkligen har lyckats med:
  1. tjena, tjejer! jag är en genmanipulerad ostavsmakare på cirka 55 år som kallas Anulf Godborg och har ett sommarställe i Vladivostok. Jag skulle vilja träffa en tvångsneurotisk brevbärare vars hobbyer är t.ex. parallell-hockey och olika kroppsvätskor. Jag är salongsberusad och tänder på psykoanalys och det periodiska systemet. Längtar efter dig...
  2. flickor, fram med pungen! jag är en överviktig krokodiltämjare runt de trettio som heter Bob Staël Von Holstein och tänker invadera "the big apple". Jag skulle vilja hitta en förtvivlad konfirmationsledare som ofta sysselsätter sig med vattenplaning. Jag är självmordsbenägen och ägnar mig åt djurplågeri och landlevande maneter. Hej då!
Jag har verkligen överträffat mig själv den här gången!
Som avslutning skickar jag med en skön video som får en att tänka tillbaka på den gamla goda tiden!
Go with the flow, in motion with the ocean. Peace! http://www.youtube.com/watch?v=jMuHbCdTtds
  1. tjena, tjejer!
jag är en genmanipulerad ostavsmakare på cirka 55 år som kallas Anulf Godborg och har ett sommarställe i Vladivostok. Jag skulle vilja träffa en tvångsneurotisk brevbärare vars hobbyer är t.ex. parallell-hockey och olika kroppsvätskor. Jag är salongsberusad och tänder på psykoanalys och det periodiska systemet. Längtar efter dig...tjena, tjejerjag är en genmanipulerad ostavsmakare på cirka 55 år som kallas Anulf Godborg och har ett sommarställe i Vladivostok. Jag skulle vilja träffa en tvångsneurotisk brevbärare vars hobbyer är t.ex. parallell-hockey och olika kroppsvätskor. Jag är salongsberusad och tänder på psykoanalys och det periodiska systemet. Längtar efter dig...

Kommentarer
Postat av: desiree

synd att du hämtat domdär kontaktannonserna från en sida. plagiering kallas det

2009-10-01 @ 23:01:11
Postat av: Viktor Den Store

Såja frej... Låt nu Philip få äran!

2009-10-02 @ 01:35:35
URL: http://ettpaeron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0