SMS-konversation med Hasse Aro



Det visade sig härom veckan att min kompis satt inne på det gyllene telefonnumret, nämligen Hasse "the fucking man" Aros mobilnummer. Jag var tvungen att ta tillfället i akt och SMSa med Efterlyststjärnan, vilket resulterade i en helt idiotiskt ordväxling:

Jag - Rött och grönt är de enda färgerna som är bra!
Hasse Aro - ?
Jag - Är det inte Hasse?
Hasse Aro - Jo, kände inte igen numret bara.
Jag -  Det är GW. Ska du med och hoppa Bungy Jump nästa tisdag?

Sedan svarade inte Hasse Aro något mer :(

Det kanske är någonting som belastar Hasse och Leif GW:s förhållande? Hoppas det inte går ut över arbetet bara...


Kommentarer
Postat av: HelloNicki









Hej, hoppas allt är bra med dig denna fredag! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas idag 23.59.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-04 @ 09:28:06
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0