The One and Only Mulla Omar

Ja, då har man återvänt från Nirvana och slagit sig till ro i sängen. För alla er som undrat vart jag har tagit vägen kan jag nu meddela att nej, jag är inte död utan jag har börjat ett nytt liv. Ett nytt liv i armén. Ja, ni läste rätt. Armén!

Mulla Omar ska försöka att bygga upp sin manlighet genom att göra värnplikten och bli en skyddare av vårat kära land, Sverige. Jag ska försöka att skriva flera inlägg nu, då Viktor har gjort ett bra jobb med att upprätthålla standarden och hålla hoppet uppe för er stackare som måste pina er igenom alla menlösa inlägg som vi skriver. But Fuck It. Jag menar, finns det någon blogg som INTE är menlös? Svar: Ja om den handlar om hur mycket Daniel Andersson suger och inte skall få spela i landslaget. Annars är svaret: NEJ!

Jag är nu tillbaka för att, tillsammans med Viktor Den Store, sprida lycka till alla er som orkar läsa menlösa bloggar och som tycker att Daniel Andersson suger samt att uttrycket "Man ska ej kasta sten över bilvägen då man inte vet om gräset är brunt efter sommaren på åkern där kamelerna dansar kring en rosa pingvin" kan beskriva en vanlig dag på grönsaksåkern.

Ja min kära vänner, jag är tillbaka!
Go with the flow, in motion with the ocean. Peace!//Mulla Omar

Kommentarer
Postat av: Anonym

murra pubes eller vad du nu heter sluta kopiera viktor, gå tillbaka till bunkern

2009-09-23 @ 01:25:29
Postat av: Anonym

det roliga är att jag var med och startade upp bloggen. Jag har bara inte haft tid att skriva. Så säg inte att jag kopierar viktor, för vi kör helt olika stilar och dessutom gör jag något stort får våran nation till skillnad från dig som sitter hemma och runkar dagarna långa

2009-09-24 @ 10:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0