Jättetråkiga och superusla frågor med idiotiska svar

Hittade ett gäng (typ gränslöst många) frågor på en annan blogg, men eftersom det är helt ointressant att läsa om dessa så kommer jag ljuga eller svara allmänt korkat på de flesta. Here we go:

1. är du kär? – Ja, i mig själv
2. har du snusat? – Jag har oftast själva dosan i munnen, snuset är äckligt.
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – Nej, jag har bara släckt lägenhetsbränder mot folks underarmar.
4. har du legat i sängen bredvid en kille? – I mina drömmar ligger jag bredvid Dolph hela tiden.
5. har du blivit dumpad? – Vem är så jävla dum så att hon/han dumpar mig?!
6. har du blivit slagen allvarligt? - Min kusin slängde faktiskt ett brännbollsträ i mitt ansikte en gång, men oftast är det jag som slår...
7. tar du droger? - Åh ja, hela tiden. Har provat allt som finns (håll er borta från verktabletter, man blir helt stel i ryggen)
9. har du pussat en tjej? – Nej för fan, man kan ju få tjejbaciller.
10. hatar du någon? – Oerhört många, bland annat: Harry Potter, Daniel Andersson, Petra Mede, Ernst Kirchsteiger, Krister Nordin, Jan Björklund, Felix Härngren... Det är bara början.
11. älskar du någon? – Kärlek är för mesar
12. har några av dina vänner svikit dig? - Vänner?
13. har du djur? – ja, en lite kissekatt som snart är redo att ätas upp.
14. har du legat bredvid en tjej i sängen? - Nej, Dolph tar upp den plats som finns
15. hatar du dig själv? – Vad är det för jävla fråga? Jag är ju helt outstanding...
16. gillar du orange? – Nej, rött och grönt är de enda färgerna som är bra.
17. Har du haft sex den senaste veckan? – Inte vad jag minns...
18. har du nån sjukdom? – Jag är spetälsk, polioskadad och har en släng skörbjugg på onsdagar mellan 9-14
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - Jag kan omöjligt skämma ut mig...
20. har du en gris? –Nej, jag bor inte på landet...
21. har du en plattång? - Ja, ett 40-tal.
22. har du en bror? – Japp, alla afroamerikaner är mina bröder
23. har du sjukt bra humor? – "Bäst genom alla tider" - John Cleese
24. är du brunett? – Mitt hår är rosafärgat med flames.
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? – Nej, jag orkar inte stå så länge
26. tycker du om hästar? - Det är väl gott...
27. har du en hund? - Har väl ett antal i källaren, om de fortfarande är vid liv är en annan sak.
28. har du skilda föräldrar? – Ja, båda är inte samma person.
29. har du gått på simskola? – Simma? Jag kan ju gå på vattnet...
30. Har du sagt bög till en kille? - Ja, fast jag sa det på rövarspråket
31. har du sagt fitta till en tjej? - Mitt ordförråd är ju mer eller mindre obegränsat, så jag har bättre ord att bjuda på. Bollpump till exempel.
32. har du fuskat? – Hade jag fuskat hade det nog endast försämrat mitt resultat.

33. har du en teve på ditt rum? - Japp, 7st just nu. Alla i nyskick, dock endast med portugisisk instruktionsbok. Kontakta mig om du vill köpa
34. har du lunar? – Jag är väl ingen idiot?
35. har du msn? – Ah, fast jag har ju så tjocka fingrar att jag inte kan skriva.
36. har du en syster? – Nej, nunnor är inte min grej.
37. har du bruna ögon? – Enligt vissa källor är mina ögon gula...
38. gillar du att fotografera? – Ja, fast jag fotar endast mig själv naken.

39. har du sett dig själv brinna? – Jag brinner för att hålla Daniel Andersson utanför landslaget. Räknas det?
40. hjälper du dina vänner? – I helvete heller
41. gillar du tacos? – ja, bara jag slipper äta det i sällskap av mexare.
42. tycker du att du är söt? – Söt? Det var den grövsta underdriften...
43. har du dansat? – Nej, det har jag fa-an inte...
44. har du spelat fotboll? – Fotboll är mitt liv...
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? – Nej, för det bör innebära att jag är blind.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – Jag har ju redan sagt att jag inte pallar stå i flera timmar!
47. har du ätit sniglar? – Nej, bara snigelskal
48. äger du en locktång? - Nej, men ett tånglock
49. gillar du att tugga tuggummi? – Njaa, helst färdigtuggat

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – Ja, med rötter och barr
51. gillar du kläder? – Bara galonbyxor och sockiplast, det är sexigt!
52. hatar du falska vänner? – Bland det bästa som finns!
53. gillar du att räkna matte? – Nej, men jag gillar att räkna mattor.
54. älskar du någon ? – Mig själv, vi har redan gått igenom detta?
55. Har du gråtit inför en vän? – Nej, jag lider av konstant uttorkning
56. kan du sjunga? – Jag har en fantastisk stämma. Har ett sinnessjukt brett röstregister, klarar minst 12 oktaver
57. Har du sett nån dö? – Ja, jag har spelat cs...

58. säger du vad du vill? – Nej, jag säger det jag inte vill.
59. Är du stor? – Ni vill väl egentligen veta om "den" är stor. Låt mig säga såhär: Det är inte kinesiska muren som syns från rymden...
60. vad är ditt hela namn? – Grill-Janne. Bara Grill-Janne
61. kan du tala spanska? – El perro esta en el bocadillo
62. är du kortare än 1.60? – Nej, dvärgar är överskattade.
63. älskar du sommaren? – Jag gillar sommaren, men Tomas Ledin sabbar den ju en aning.
64. älskar du vintern? – Vintern är värdelös.
65. har du mer än 6 par skor? – Ja, men 75% är nog trasiga.
66. Duschen? – Ja? eller nej? eller va? Frågan är ju jättekonstigt ställd och uselt formulerad.
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? – Vill jag ut åt ett annat håll än där dörren är så flyttar sig dörren dit jag vill av ren respekt.
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? – Ja, det börjar bli väldigt varmt om benen.
69. gillar du att städa? – Nej, det överlämnar jag åt någon från Polen.

70. gillar du att sova länge? – Jag sover inte, jag mediterar.
71. har du vart med om en olycka? – Jag är olyckan, oledolyckan, obidobidobidobidolyckan. Krasch och banglyckan, gnissel och panglyckan...
72. är du förvirrad? – Den är snart 2 på natten.
73. har du mer än 6 par byxor? -  Nej, 3 par räcker, annars kan man ju inte ens röra sig.
74. har du förlorat en vän? - Jo. onlinespelande skördar ibland sina offer...
75. gillar du att shoppa? – Det är fan det absolut värsta som finns.
76. har du varit i paris? – Men vilken jävla trist fråga. Ja det har jag, jag har ju varit överallt...
77. gillar du ormar? -  Annars hade jag nog varit ganska rädd om jag såg mig själv naken...
78. klarar du dej själv? – Nej, jag är totalt handikappad.
79. har du lagat mat? – Rostat bröd är allt som en växande pojke behöver.
80. är du klantig? – Nej, jag är för bra för sådant trams
81. har du foppatoffler? – Nej, och jag hade hellre amputerat båda fötterna än att ha på mig något så vidrigt.
82. har du mer än 20 låtar på din data? – Tror du jag fick ny dator för 5 minuter sedan eller?

83. sminkar du dej innan skolan? – Ja, försöker se ut lite som grabbarna i Kiss. De andra i klass 3A tycker jag är ascool!
84. har du träffat en kändis? – Jag är ju ganska känd själv du vet...

85. har du mer än 7 par nagelack? - Vad fan skulle jag ha det för?
86. har du busringt? – Ja det är Kristian
87. har du skällt på din bror? – Han vet redan sin plats!
88. har du en vän som skiter i dig? – Nej, vi brukar nöja oss med att bajsa på varandra. Att tvinga den andre att äta bajset är ju bara sjukt.
89. har du velat göra saker men vågar inte? – Jag har alltid drömt om att gå mot röd gubbe, men det verkar för risky.
90. sover du med nått gosedjur? – Det är väl om katten kommer och stör... Eller vänta, jag svarade väl att jag inte sover på en annan fråga? Nej menar jag.
91. har du åkt nånstans utan att du får? – Ja, var med robinson utan tillåtelse.
92. vill du bara bort ibland? – Jag är redan en mycket duktig illusionist och ninja, så jag kan försvinna när jag vill
93. har du tältat? – Ja, och precis VARJE gång har det gått åt helvete. Senast höll jag på och dö.
94. har du bränt dig? - Ja, man solar ju hardcore utan solskydd.
95. har du lekt med levande ljus ? – Nej, de levde iaf inte vad jag vet.
96. har du lekt anden i glaset? – Nej inte direkt. Jag hade klätt ut mig till ande och allt, men så fick jag inte plats i glaset :(
97. skäms du ibland? – För vaddå? Jag har inget att skämmas för, jag är ju briljant.
98. bor du i skåne? – Nej, jag hade hellre dött.
99. gillar du hip hop/rap musik? - ALLTSÅ ÅÅÅÅHH JAG HATAR DET SÅ JÄVLA MYCKET. Jag önskar verkligen att hiphop/rap aldrig någonsin skulle ha uppkommit, det är en så vidrig musikform. Den borde inte ens få kallas för musik, och alla som utövar denna ondska borde inse att de helt saknar talang. Fy fan vad värdelöst det är.
100. är du på sista frågan nu? - Blötdjur
101. är du singel? – Oj ja, oerhört mycket.
102. har du flygt flygplan nån gång? – Jag har ju inte styrt planet själv, men annars har jag väl gjort ett 50-tal resor. Endast varit med om 4 krascher, 6 terroristanfall och 2000 askmoln dock...
103. har du kul just nu? – Nej, jag fattar inte ens varför jag svarar på dessa frågor. Det är dötrist och helt ointressant...
104. är du blyg? – Jag avstår helst från att prata med någon...


Kommentarer
Postat av: Anonym

de däer vea ju litta rolidt

2010-05-19 @ 19:41:56
Postat av: Patrik Ekeberg

Haha keep up the good work Jansson! Vem är cp:et som också har kommenterat som en utvecklingstörd förresten?

2010-06-20 @ 14:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0