Inception-trailern gör mig toktaggad!



En ny trailer har äntligen släppts till filmen Inception. Ni kanske inte har hört talas om den, men det betyder absolut inte att filmen är något jävla noname-projekt. Inception är Christopher Nolans nya film, och han har ju en tendens att alltid leverera någonting alldeles extra. Allt han har gjort sedan mästerverket Memento (Batman Begins, The Prestige, The Dark Knight) har varit makalöst bra, och jag tvivlar på att Inception kommer vara något annat än fantastisk.

En hel drös briljanta skådespelare, DiCaprio och Nolans egen favorit Michael Caine för att nämna två, figurerar i filmen och manuset verkar, som vanligt när det gäller Nolan, vara mäktigt intressant och spännande. Är det någonting man vet om Nolan så är det att han alltid gör oerhört spännande filmer. Man sitter som på nålar för att försöka klura ut vad som kommer hända härnäst, för att vid slutet chockas även om man lyckades gissa rätt, och det är främst där hans storhet ligger.

Inception verkar vara en riktigt actionpackad film som trots detta verkar innehålla mycket hjärna. Det är inte bara blodstänk och explosioner, utan det verkar finnas ett välbehövt djup i filmen. Specialeffekterna ser dessutom sinnessjukt snygga ut, så allt pekar mot att Nolan kommer ge oss ytterligare en film som man bara inte får missa. Jag vet inte vad ni säger, men jag är i alla fall toktaggad!

http://movies.yahoo.com/summer-movies/inception/1810099246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0