Det perfekta mordet

På grund av en anledning jag inte längre minns så började jag i årskurs sju i grundskolan att fundera över hur man skulle utföra det perfekta mordet. I min strävan efter att förbättra min lömska plan lyckades jag även föra samtalsämnet på tal för min fantastiska idrottslärare, som med stort intresse agerade bollplank för mina idéer. Flertalet små pratstunder gick sedan åt till att utveckla planernas plan ytterligare, men tyvärr hann vi bara göra färdigt grunden innan våra vägar skildes åt.

Trots detta massiva avbräck vad gäller planeringshjälp så har jag under årens lopp fortsatt planeringen på egen hand. Åtskilliga timmar av intensivt funderande har resulterat i att jag perfektat min plan på ett sådant vis att jag är redo att släppa den för allmänheten. Min tillit till mordets briljans medför även att jag inte känner någon oro över att polisen eventuellt skulle läsa min bloggpost och således komma mig på spåren i framtiden när jag kanske verkställt planen. Så därför låter jag er helt enkelt läsa och applådera i det tysta.

Att mörda med så liten risk för fängelsestraff som möjligt är inte enkelt. Det kräver stort tålamod och planering, vilket jag ju som sagt redan visat prov på när jag format planen. Det finns åtskilliga viktiga element som man bör ta i beaktning när det gäller polisens arbete vid mord. Det gäller att de inte kan komma dig på spåren.

Först och främst så gäller det att inte lämna några ledtrådar till din identitet på mordplatsen. Därför är det av yttersta vikt att du klär dig i en heltäckande dräkt som även går över håret, eftersom hårstrån kan ge polisen din DNA. Saliv är en annan sak som kan göra så att du råkar lämna DNA på brottsplatsen, och därför rekommenderar jag dig även att vara så torr i munnen som möjligt, men det fungerar även att ha munnen stängd. Huvudsaken är att du täckt så mycket hud som möjligt, samt att du inte lämnar några skoavtryck eller fingeravtryck. Efter mordet bör du även bränna alla kläder för att vara på den säkra sidan.

Vad gäller själva utförandet av mordet så är det viktigaste att mordvapnet inte går att koppla till dig. Att helt enkelt sno en kniv från någon kan således vara ett alternativ, men för det perfekta mordet finns det ett bättre vägar att vandra. Ett alternativ som innebär att mordvapnet efter brottets utförande inte längre finns. Av denna anledning bör mordet utföras med en fryst fläskfilé, då denna fungerar utmärkt att klubba ihjäl någon med, samtidigt som den är utsökt i dubbel bemärkelse eftersom den vid avslutat mördande kan ätas upp. Genom att förtära mordvapnet kan polisen aldrig finna det.

När du väl har den döda kroppen framför dig börjar det riktigt svåra. Det gäller att polisen inte hittar kroppen, och om de mot förmodan gör det är det mycket viktigt att den inte går att identifiera. Jag anser av denna anledning att du bör bada hela kroppen i syra för att fräta bort fingeravtryck, och även dra ut offrets tänder för att undvika identifikation på den vägen. Offrets eventuella kläder och ID-handlingar måste brännas upp tills endast ett fint puder av aska återstår.

Nu är det bara arbetet att göra sig av med kroppen kvar. Här är det populärt att gräva ned kvarlevorna, men det rekommenderar jag verkligen inte då det lämnar för många spår samt tar lång tid. Det jag istället förespråkat är att du sänker kroppen till havets botten. Problemet som kan uppstå med detta är att fiskar kan festa på kvarlevorna, vilket rent teoretiskt kan medföra att kroppsdelar flyter upp till ytan och in till land. Dessa kroppsdelar skulle sedan kunna leda till problem om du slarvat med något tidigare steg, vilket vi givetvis vill undvika. Med tanke på detta vore en sopsäck att lägga kroppen i vara att föredra, en sopsäck som sedan sänks med hjälp av stenar. Efter detta är det bara att ta sig in till land och slappna av. Jobbet är utfört!

Samtliga dessa steg förutsätter givetvis att du försäkrat dig om att ingen kan se dig. Om någon ser dig utföra mer än 60% av något steg jag nämnt ovan så föreslår jag att du har ytterligare en fläskfilé i beredskap. Då gäller det nämligen att mörda igen.

Följer du min plan till fullo bör du alltså enligt min planering klara dig undan att ens bli misstänkt för det dåd du utfört. Följ mina instruktioner och du kommer klara dig undan galant. Det var alla tips jag hade att komma med just nu, eller ja, en sak till förresten. Ät pommes frites till fläskfilén. Det är jäkligt gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0