Claes-Göran Olofsson - del 2

Som ni kanske har kunnat se i det förra inläggets kommentarsfält så bröt någon typ av löjlig fejd ut mellan mig och Claes-Göran Olofsson. Detta har nu pågått under en längre tid, och trots att Classe så sent som igår påstod att han gett upp så har idag argumentationen fortsatt, men denna gång på hans blogg.

Eller ja, det är ju inte en argumentation. Claes-Göran Olofsson har inte den blekaste om hur man argumenterar, trots sina 31 levnadsår. I brist på just argument, intelligens, hjärnsubstans och antagligen diverse vitaminer så har Claes-Göran istället valt att flytta fokus till någonting helt annat. Som vanligt när frustrationen över nederlaget i argumentationen sätter in så har Claes-Göran vänt sig till direkta förolämpningar. Men det är inte vilka förolämpningar som helst vi talar om.

Det hela började med att jag påpekade för Classe att han mentalt verkar vara ungefär tre till fem år gammal. Detta argumenterade han, som vanligt, inte mot, utan istället kallade han mig för apunge. I takt med att härdsmältan på Claes-Görans övervåning fortskridit har sedan detta löjliga ap-hån utvecklats till en helt orimlig och osammanhängande historia.

Enligt denna historia så ska jag vara en apunge med en halv grishjärna. Min mamma är inte min riktiga mamma, eftersom min riktiga mamma befinner sig på Parken zoo. Hon är en gorilla. Det här kan beskrivas som grundstenarna i hela historien. Tror jag. Trots att jag i åtminstone tiotalet kommentarer försökt få klarhet i det hela så är det minst sagt svårt att begripa. Detta eftersom historien ändras från en kommentar till en annan. Det blir ännu svårare att begripa när Classe dessutom inte besitter förmågan att göra sig förstådd med ord, då varje kommentar han skrivit lider av extremt många stavfel, syftningsfel, grammatiska fel och fel som man inte trodde fanns.

Trots Classes uselhet så är han tydligen, enligt sig själv, hyllad av Mensa på grund av att han konstaterat att jag är en apa med en grishjärna. Detta fantastiska konstaterande kommer även leda till att kungen ska ge honom nobelpriset. Hur kungen har fått bestämma det, eller ens i vilken kategori han ska få priset är ännu oklart.

Jag har stött på en hel del korkade människor i mitt liv, men Claes-Göran Olofsson är i särklass den absolut dummaste. Trots att man tydligt påpekar hans enorma språkbrister så kan han inte göra sig förstådd, men vidhåller trots detta att han själv har rätt och det svenska språkets uppbyggnad har fel.

I ett sista lamt försök att återupprätta någon form av heder har Classe försökt fejka ett stöd från andra läsare. Tyvärr har detta bara fått ännu större skam som följd, då jag tydligt kan se att det är Claes-Göran som skrivit kommentarerna. Det har nu snart gått två dygn sedan Claes-Göran Olofsson började göra bort sig, men han har ändå ännu ej gett upp. Just nu försöker han locka ut mig på en parkeringsplats för att slåss. Åh, jag önskar att han visste hur mycket jag skrattar åt honom!

PS. Claes-Göran har spenderat hela dagen med detta, så vi kan därför även räkna ut att ingen använt hans tjänst idag heller. Som väntat...

Kommentarer
Postat av: claes-göran olofsson

du verkar inte ha mycket att göra om du nu ägnar en stor del av din tid att analysera mig, fast det hade varit värt något om du hade analyserat rätt saker, men eftersom du inte har analyserat rätt saker, utan kommit fram till fel saker pga din begränsade hjärna så anser jag att det du gjort är en bedrift i vilken rekord bok som helst som helt värdelös slöseri med tid, det är därför jag uppmärksammar ditt inlägg här på min blogg, eftersom att det är rekord i felanalys så det smäller om det….

du tar upp saker att jag har dålig gramatik och att jag inte kan stava mm, förutom att det inte är sant så är det nog värre att man är helt urblåst i huvet än att stava dåligt, för vad jag än säger till dig så ber du mig förlara mig 10 gånger vad det än är….det kan ni läsare få bevisat med hjälp av att ni kollar förra inläggets kommentarer som jag länkar till här om någon vill läsa mina och hans kommentarer som läser detta svaret till viktor.. http://classeslillablogg.wordpress.com/2013/04/12/fick-en-totaldiss-av-min-ide/#comments

där kan ni oxå läsa alla kommentarer och själva bilda er en uppfattning om herr viktors analys av mig stämmer, det är en rolig läsning, och jag har haft det så roligt åt hans sätt att svälja allt jag säger hela tiden så ni vet inte hur roligt jag har haft det….

och om man kollar på min blogg så ser du att jag har en speciell humor, den humorn har jag använt mig på dig och det är synd att du ej kan skilja på humor och verklighet, det där jag tog upp att din mamma var en gorilla och att du var en apunge med en grishjärna tog jag upp för att du skulle få upp ögonen att jag drev med dig, men icke sa nicke, du svallde hela min historia, att jag själv trodde på den mm och all vår diskution utgick från min påhittade historia från din sida…

du säger att jag har hållt på att skriva till dig hela tiden och inte haft ett enda samtal som rör min tjänst, nähe?? så du tror inte att jag har ett liv då? du tror tydligen att jag bara är en robot som inte går på toa eller äter eller sover eller gör andra saker som inte har med dig att göra, utan du tror hela tiden att jag bara sitter vid min dator och bara väntar på svar från dig…då ska jag berätta att så är det inte….då har du för höga tankar om dig själv, och det återspeglar bara hur du tänkt när du gjort din multiamatörsmässiga analys av mig… och med det menar jag att jag har haft många samtal i telefonen idag, det är bara du som är så upptagen av att du tror att andra är lägre stående än vad du är så att du tappar tidsuppfattningen och tror att hela världen kretsar kring dig, men så är det inte, jag har haft många samtal vidsidan om att jag pratat med dig. skaffa en bättre tidsuppfattning..sen sa jag hej då till dig och att jag inte ville prata med dig, men ändå tar du fortsatt kontakt med mig på¨min blogg när jag har sagt att jag tagit avstånd från dig....sen skyller du på att jag brytit det jag sa att jag aldrig skulle prata med dig igen när det är du själv som skriver massa skit som jag känner mig tvungen att bemöta bara för att du inte ska stå oemotsagd.

nu ska den dumma farbror claes-göran gå och lägga sig, lipa inte för mycket nu och hoppas du inte kissar ner dig viktor om du drömmer mardrömar om mig, för risken finns att det händer så mycket efter i hjärnan som du är och att du tar in allt jag drivit med dig om…. jag skulle nog inte kunna hjälpa dig med min tjänst, du behöver experthjälp.

// Claes-Göran Olofsson

Svar: Det är sant att du skriver dåligt Claes-Göran, det kan alla se i den länken som du just postade. Jag förstår inte varför du inte bara accepterar att det är så. Analysen är för övrigt helt briljant sett till den person du visat upp. Hela min bekantskapskrets har kommit fram till att du måste ha någon störning, så det är inte heller bara jag som gjort analysen.

Svalde hela din historia? Nu är det ju som att du inte har läst ett endaste dugg av vad jag har skrivit. Jag har ju ställt helt idiotiska frågor om din historia bara för att driva med dig, och samtidigt peka ut de enorma bristerna som fanns i den. Det är ju knappast så att jag trodde att du på riktigt hade fått för dig att jag var en apa med en grishjärna, så dum är inte ens du. Bara nästan. Jag förde ditt idiotiska spel vidare gång på gång för att du ytterligare skulle kunna göra dig själv till åtlöje genom din brist på logik och grammatik. Det fungerade ypperligt.


Du har ju ända sedan jag vaknade svarat minst en gång i halvtimmen, så speciellt många samtal kan du inte ha tagit emot. Men jag ska medge att detta var onödigt skrivet av mig, eftersom vi alla vet att din tjänst ändå inte kan locka speciellt många kunder. Således var hela det stycket i mitt inlägg en aning överflödigt.


Det verkar väldigt dumt att du ska beskylla mig för att du inte klarar av att låta mig få sista ordet. Du borde ha dragit dig undan redan när jag svarade på din allra första kommentar, om du nu hade varit någorlunda vettig. Nu har du bara framstått som ett stort skämt. Och det menar jag inte på ett bra sätt. Hela det här inlägget verkar ju till exempel vara skrivet som en bortförklaring efter att du insett att du har förlorat.


Godnatt Claes-Göran. Hoppas du inte gör bort dig i sömnen också... Eller, det skiter jag egentligen i om du gör.
Viktor Den Store

2013-04-15 @ 01:44:19
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: claes-göran olofsson

det är ditt enda argument att jag stavar dåligt när du inte vet vad du ska säga, och det händer riktigt ofta

Svar: Titta tillbaka på den konversationen vi har haft. Där bör du finna en hel uppsjö med argument som du ännu inte klarat av att svara på, eftersom du valt att ignorera allt som du inte kan bemöta.
Viktor Den Store

2013-04-15 @ 01:52:50
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: claes-göran olofsson

jag tror oxå att du försöker ställa frågor så jag svarar på ett visst sätt och sedan så publicerar du ett inlägg som är vinklat baserat på dom frågor som du har ställt...du är helgenomskådad

Svar: Du har fel. Jag behöver absolut inte vinkla frågorna på ett speciellt sätt. Dina svar är korkade oavsett...
Viktor Den Store

2013-04-15 @ 03:10:49
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: JP

Gå vidare, Viktor och inse faktum, felet som är trasigt går inte att laga. Inte ens med silvertape.

Svar: Extrem dumhet måste bekämpas...
Viktor Den Store

2013-04-15 @ 06:44:45
Postat av: Kaffehörnan

Haha

2013-04-15 @ 07:22:39
URL: http://www.kaffehornan.blogg.se
Postat av: Kaffehörnan

Då är du given kund

2013-04-15 @ 07:32:35
URL: http://www.kaffehornan.blogg.se
Postat av: claes-göran olofsson

varför ska du få sista ordet när du bara spyr ut dig massa skit över mig och då kommenterar jag det så du inte får stå oemotsagd...
sen är det så att många av mina samtal jag har för mina kunder varar mindre än 30 min oftast, vilket kunden själv väljer för att den vill ringa upp senare samma dag...och jag anser att vi inte har en diskution eftersom det är nästan enbart jag som får svara på dina frågor, jag ställer ju aldrig frågor till dig, men om jag skulle ställa samma frågor till dig hade man om möjligt fått se hur synd det är om dig när du inte kan försvara dig...

du svalde hela min historia, och vad jag en säger tror du på det, du är patetisk du.... om du menade att jag vaknade upp för att besvara dina frågor så kan jag göra detta, för tiden mellan klockslagen jag besvarade dina idiotiska påhopp så är det inte tiden då jag är i tjänst för min tjänst..

Svar: Klart jag inte behöver stå oemotsagd, men med tanke på att du egentligen inte kan besvara den kritik jag ger så vore det nog bättre om du inte svarade alls. Att det enbart är du som svarar på frågor vore väl minst sagt väntat med tanke på att det är din tjänst som vi diskuterat. Trots detta så svarar du ju oftast inte på mina frågor utan flyttar fokus till någonting orelevant, så du försvarar dig inte ens. Det skulle jag kunna göra långt bättre.
Nej, jag svalde ingen del i din historia. Sluta tro att du presterat någonting bra när det i själva verket är tvärtom. Du är bara ohyggligt löjlig...
Viktor Den Store

2013-04-15 @ 10:21:01
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Postat av: Sara

Varenda gång man läser Claes-Görans helt idiotiska (helt ärligt, det finns inget annat ord som skulle förklara innehållet bättre) svar så vill man bara dra sig själv i håret, banka huvudet ett x antal gånger i väggen och sedan liksom bara falla ner på knä för att smälta allt elände.

Så dramatiskt, men så sant! :'-)

Svar: Jag börjar nog främst tycka väldigt synd om honom :/
Viktor Den Store

2013-04-15 @ 18:34:18
Postat av: marycaroline.blogg.se

Men gud, haha. Har sett Claes-Görans spammande på diverse bloggar i flera månaders tid. Och nu har jag läst dina inlägg (orkar EJ läsa alla kommentarer...). Sitter här och garvar inombords (förlåt Claes-Göran)...

Svar: Han är tyvärr väldigt lätt att skratta åt :/
Viktor Den Store

2013-04-15 @ 20:17:23
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har aldrig tidigare sett en person med mer irrelevanta argument eller sämre språkanvändning än Claes-Göran... Makalöst! Det borde väl vara värt någon typ av pris?

Svar: Det som är värt ett pris är att han själv inte kan förstå det :P
Viktor Den Store

2013-04-15 @ 22:56:52
Postat av: marycaroline.blogg.se

Sv: Ja, tyvärr är ju rätta ordet, synd egentligen. Hoppas han inser en dag...

Svar: Det tvivlar jag tyvärr på att han gör...
Viktor Den Store

2013-04-15 @ 22:58:31
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Bästa måndagsunderhållningen på väldigt lång tid måste jag medge.
Älskar din sarkasm och att han inte kan se den.

Förövrigt så såg jag ett fullsatt Lilla Wien häromdagen, det du!

Svar: Lilla Wien har börjat gå helt magiskt bra tydligen. Det är fullt där hela tiden sedan jag skrev mitt inlägg! :O
Viktor Den Store

2013-04-29 @ 19:20:21
Postat av: Carro

Du får låtsas som att det är din förtjänst!

Svar: Måste vara så. Tänkte snart skriva ett uppdateringsinlägg om situationen med Claes-Göran, håll utkik! ;)
Viktor Den Store

2013-04-30 @ 11:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0