Ett meddelande till svenska folket

Det har just kommit till min kännedom att Sean Banan gick vidare i Melodifestivalen, och då kan vi dra en enkel slutsats. Svenska folket - Ni är fan sämst. Hur i helvete kan ni vara så jävla dåliga att ni röstar vidare Sean Banan i melodifestivalen? Nu får ju den oändligt korkade jubelidioten ännu mer tid på tv. Skulle ni rösta för folkmord, eller för att alla spädbarn vid födseln ska injiceras med valfritt dödligt virus också eller? Fy fan för er. Fy fa-an!

Kommentarer
Postat av: Carro

Brb, går och tar livet av mig.
Fy fan vad pinsamt.

2013-02-10 @ 00:35:19
URL: http://freekycarro.blogspot.se
Postat av: Elise

Jag ser de utländska journalisternas miner när de ser vem som representerar Sverige på esc...haha, kom igen det hade ju vart skitpinsamt men kul!

Svar: Då kan vi ju lika gärna skicka crazy frog...
Viktor Den Store

2013-02-10 @ 21:50:13
Postat av: JP

Blir inte heller klok på detta. Nog för att det går emot alla mina principer att överhuvudtaget bry mig om Melodifestivalen, men detta är ju bara sjukt.

Svar: Ja, man vill ju inte bry sig, men om vi på allvar ens är nära att skicka en låt som kan skämma ut hela Sverige i all evig framtid blir man ju lite trött på det hela.
Viktor Den Store

2013-02-12 @ 08:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0