Dessies nya design

 
Eftersom jag och totalidioten, tillika bloggerskan, Dessie redan hatar varandra så oerhört öppet, så är det väl knappast någon idé att jag lindar in orden i bomull när jag nu ska recensera hennes nya bloggdesign. Hon kämpade länge och väl med att försöka bygga upp en hype kring den alldeles fantastiska designen som väntade. En design som skulle vara någonting nytt som ingen i bloggvärlden någonsin sett tidigare.

Och ja, det där sista hade hon faktiskt rätt i. Ingen i bloggvärlden, eller någon annan värld för den delen, har nog någonsin sett någonting så jävla konstigt som detta. När jag först såg designen så skrattade jag faktiskt rakt ut, för det som mötte mina ögon var bland det underligaste jag någonsin sett. Det är verkligen motbjudande konstigt. Att ens komma på idén till headern anser jag är helt omöjligt om man inte ätit rikligt med hallucinogena svampar innan.

När jag till slut skrattat ett oförskämt bra tag så började jag fundera på vad i hela friden det var jag faktiskt tittade på. Och vad är det egentligen som figurerar i headern? Jo, det är givetvis Dessie, det kunde vi ju ana. Hon har en ängels gloria kring klacken på skon, som för att visa att hon antingen inte själv är en ängel (trots sina vingar), eller att hon gjort en flykick och på så vis dödat en riktig ängel och av misstag fått glorian kring skon.

För att förstärka misstankarna om att ett mord på en ängel har skett så har hon även beväpnats med en ak47:a. Denna kompletta idioti är dock långt ifrån nog, för Dessie har även placerats på ryggen till en rosa enhörning med världens ledsnaste ögon, och dessutom en sjuhelvetes dålig hårdag. Manen står åt alla håll.

På det stora hela är detta nog den sjukaste design jag någonsin skådat i hela mitt liv. Färgen är ju trivsam eftersom rosa är the color of warriors och således ascool, men resten av designen är fullständigt galen. Stackars häst-enhörningen som måste figurera i något såhär bissart, och dessutom så har den ju ett automatvapen riktat mot huvudet. Inte konstigt att den ser ledsen ut...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska bli intressant att läsa när hon förklarar/försvarar nya designen... Instämmer med det om den ledsna enhörningen...vad har den gjort för ont för att under vapenhot behöva ha Dessie på ryggen? :/

Svar: Tror nog inte att hon kommer varken förklara eller försvara designen. Hon är nog som vanligt helt oförstående till att folk kan tycka annorlunda än vad hon gör...
Viktor Den Store

2013-01-09 @ 09:46:19
URL: http://helgur.blogg.se
Postat av: Neli

Viktor, vad heter du på facebook? :)

Svar: Mitt namn! Klassiskt och tråkigt, jag vet, men så är det! :)
Viktor Den Store

2013-01-09 @ 17:57:26
Postat av: Jenny

Jag skratta oxå gott. Fattar absolut ingenting. Hur tänkte hon? Kom hon på idén själv? Vad sa hennes bloggportal när hon bara: "enhörning,rosa,automatvapen,gloria,vingar och sexig pose. Så tänker jag om min design"

Svar: Med tanke på hur mycket fel det mesta går för henne och hennes blogg så antar jag att det nog aldrig har funnits någon dialog alls om hur designen skulle bli. Den bara blev, och det syns...
Viktor Den Store

2013-01-09 @ 23:23:16
Postat av: JP

Nej men fyy på dig Viktor, nu är du bara aaavuundsjuuk.
Förlåt, det bara slank ur mig. ;)
Jag satt på jobbet då jag såg Dessies nya header första gången.
Mina kollegor undrade varför jag plötsligt vrålgarvade rätt ut.
Sen drog vi upp bilden på storskärmen och skrattade allihop.
Så, lite har jag att tacka Dessie för. Nu kommer jag ju att leva lite längre och kan då förpesta livet för henne lite mer.

Härlig blogg du har förresten. Vi hörs.

Svar: Ja jävlar vad avis jag är :(
Viktor Den Store

2013-01-11 @ 08:28:39
Postat av: JP

Säg som det är, du vill oxå sprattla runt på en rosa enhörning som ser ut att va gjord av plast ;)

Svar: Varje dag.
Viktor Den Store

2013-01-11 @ 15:56:36
Postat av: JP

Visste det ;p

2013-01-11 @ 16:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0