En oinspirerad födelsedagsdikt till Susanne

Min icke-kamrat Susanne fyller tydligen år idag, och hon tvingade mig därför att skriva en dikt som present. Jag stressade således ihop denna skit på någon minut, som ni nu får chansen att inte njuta av.

Fyller du år igen din jävla häxa? Det är förbluffande att du aldrig på bredden slutar växa

Ditt liv är en vidrig pest för oss alla, jag önskar att du handlöst från ett höghus kunde falla

Kratern som skulle bildas skulle vara dyr att reparera, men det hade varit värt det bara vi slipper se dig nå mera

Du är bedrövlig, usel och alldeles för dålig, inte bara fysiken är undermålig

Dum i huvudet är du ju också, som inte resten vore nog, vore det inte lättare om du bara la dig ner och dog?

Men grattis ändå, på den stora dagen, för allas vår trevnad kan du väl försöka dra in magen?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Oj det var inte mycket karlek i den dikten. Vem ar hon??

Svar: Susanne är Susanna som gick i min klass i gymnasiet. Hon tror att vi är bästa vänner när vi egentligen hatar varandra oerhört mycket.
Viktor Den Store

2013-05-01 @ 22:36:33
Postat av: Annelie

hmmmm intressant. Maste vara en valdigt speciell person..

Svar: Ja, hon är fruktansvärd!
Viktor Den Store

2013-05-01 @ 23:43:04
Postat av: Susanna

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Svar: tönt
Viktor Den Store

2013-05-02 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0